14 Temmuz 2012 Cumartesi

Lookbook Macerası - Vini Uehara

Önceki Lookbook yazımda yaşıtım olan Fransız bi bebeği paylaşmıştım. Post için: tık tık

Modaya ilgim her zamanki gibi yine var. Ama bi TOM FORD değilim.


Adı, soyadı: Vini Uehara
Lookbook'u: tık tık


Şimdi ise Brezilya'ya gidiyoruz. Brezilya'nın havasından mıdır, suyundan mıdır bilinmez ama Brezilya'nın kadınında olsun, adamında olsun bi güzellik, seksilik her zaman mevcuttur. Ama Vini acayip tatlış bi çocuk. Saçları ise harika. Ben de saçımı öyle yaptırmayı düşünüyorum. Tabii o saçı yapacak bi berber bulursam. Hem de 22 yaşında. Vini benim bebeyim!

Otostop çekerek Brezilya'ya gidemem dimi?

İşte Vini'nin lb'undan seçtiklerim:




















16 yorum:

  1. Favorilerimi söylüyorum: 3. resim, kulaklıklı olan, bir de sondan 2. Hep sevmişimdir papyonlu tarzları. Çok tatlı çıkmış.

    YanıtlaSil
  2. ilk resim ve sondan 3. Beni benden aldı gençleeerrrr :D bende bu kadar tatlı olsaydım eğer, dünya daha güzel bir yer olabilirdi benim için :D

    YanıtlaSil
  3. bu kesin modeldir ya da model olma yolunda adımlarını atmıştır zaten...

    pekte tatlıymış

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel yaa :D Öldüm bittim resmen :D
    Ve werther'in dediği gibi ben de o kadar tatlı olsam dünyam çok farklı olurdu :D baya bayaa hem de :D

    YanıtlaSil
  5. vini gay mı ? :O

    YanıtlaSil
  6. Ne isle yada nyle uğraşıyor

    YanıtlaSil
  7. vini gay mı yoksa

    YanıtlaSil
  8. Gay degil hatta sevgilisi bile var sanirim surdan bakabilirsiniz bu bayan sevgilisi galiba arastirin bakin: http://lookbook.nu/look/5845453-Music-Was-My-First-Love

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle gay deil çok dadlı yaa Vini Pooh gibi ;) (Anlayana)

    YanıtlaSil
  10. Vini biseksuel arkadaslar

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.