19 Temmuz 2012 Perşembe

Eski Sevgiliden Gelen Mesaj - II


Günlerden oldu cumartesi. Pazar'a sözleşmiştik ama ben merak ettim. Ne olacaksa olsun, bitsin modundayım. Heyecanlandım. Aylar sonra onu görecektim. Hem beni özlemiş. Eskiyi telafi etmek istiyor. Mutlu oluruz belki umuduyla cumartesi öğlene kadar dayanabildim. Sonra "Eğer müsaitsen akşama buluşalım mı?" dedim. Dedim ya ne olacaksa olsun bitsin. kafamda bi yandan peri masalları canlanırken öte yandan da korku filmleri oynuyodu.

Akşam AVM'de buluştuk. AVM'nin terasına geçtik oturduk. "Ben buraya seni dinlemeye geldim" dedim. Ama bişey havadan sudan konuştuk. Evet 3 saat havadan sudan konuştuk. E hani beni özleyen bu adam nerede? Galiba yok öyle biri.

22.00 gibi kalktık. AVM'nin önünde sarıldık. Sıkıca sarıldı. İstemeden ittim gibi oldu galiba. Ama öyle bi amacım yoktu. Eve doğru yürürken kafam yine sikik bi şekildeydi. Ne olduğunu anlamadım. "Beni özleyen adam nerde?" diye düşündüm. One Girl'ü aradım yine. O benim artık ikinci annem. Bi Güzin Abla. Konuştuk olanları anlattım. Tavsiye verdi. Rahatladım ve kapadım telefonu.

Konuşamadı ama bi mesaj atar diye beklemeye başladım evde. Bi kaç anlamsız mesaj  ve ardından "Bugün çok güzeldi, keşke daha önce buluşsaydık." diye mesaj geldi. Tabii dayanamadım ben de.



-Geçen gün beni özlediğini söyledin. Ama bugün bişey söylemedin. Neden?
-Ne bileyim utandım konuşamadım hiç
-Neden utandın? İlk buluşmamız, konuşmamız değil. Oturunca söylediğim gibi seni dinlemeye gelmiştim. Her şeyi söyleyebilirdin
-Bilmiyorum heyecanlandım ya isteyerek yaptığım bişey değildi
-"Seni özledim" demeni bekledim bütün akşam. "Ben de özledim" diyebilmek için
-Özür dilerim söyleyemediğim için seni gerçekten özledim Patrick senle geçirdiğim o bi kaç gün hayatımın en mutlu huzurlu günleriydi ama ben kendimi çok yakın hissedemedim sana ve kalbini kırmak istemediğim daha fazla üzmemek için yollarımızı ayırdım ama bi hata yaptığımın farkındayım sadece birbirimizi daha iyi tanımak için zaman istiyorum senden. 1 yıl mailleşmek tamam gerçekten çok büyük bişey ama daha 3-4gün görüşmüşken sadece sanki yabancı biriylemiş gibi hissettiim ben. Seni tanımak istiyorum ben. Keşke bunları yüzüne söyleyebilseydim
-Keşke. Blogumdan az çok beni tanıyorsun diye düşünüyorum onca mailleşmeler, msnde konuşmalar ne bileyim bu kadar yabancı olabileceğimi düşünmedim. Ben en azından sende yabancılık çekmedim diyedir. Belki de o ilk görüşteki etkilenmemdendir. keşke en başta söyleseydin bunları "ben böyle dengesizim" diyip atmasaydın. tanıtsaydım kendimi sana, tanısaydık birbirimizi
-Ben seni zorlucak değilim ne kadar kırdığımın farkındayım seni sadece zaman istiyorum eğer istemezsen bana güvenmezsen ki cok da haklısın istememekte gerçekten anlarım seni ve kırılmam  yapıcak bişeyim yok tekrar denemek istiyorum. Hemen cevap vermek zorunda da değilsin düşün taşın kararını ver acele etme
-Tanıyalım birbirimizi. hatta şimdiye kadar hakkımızda bildiklerimizi de unutalım. Selam yakışıklı, tanışabilir miyiz? Bugün seni gördüm ve çok etkilendim.


Ve tanışma sürecine girdik. Aslında tanışma değildi. Eskileri unutup kaldığımız yerden başlamak.

Pazar, pazartesi buluşmadık. Kuzeni geldi onunla ilgilenmesi gerekiyodu. Salı günü hastaneden annemin sonuçlarını almaya gidecektik, hastane de onun evine yakın olduğu için seni dışarda bekliyorum dedi. Beraber yürürken bi park gördük. Oturalım mı, dedim. Oturduk. Saatlerce oturmuşuz yine. Ayrıldık, sarıldım. Boynu çok güzel duruyodu. Etrafa bi göz atıp bi öpücük kondurdum boynuna.

Dün -çarşamba günü- yine buluşalım dedik. Bi kaç gündür canım milkshake istiyodu. Sarı'nın da morali bozuk gibiydi. Onu da davet ettim. Gelmedi, gelemedi. Gel dediysem de dinlemedi beni. Sarı gelemiyodu o zaman rahat edebileceğimiz başka yerlere mi gitsek diye sordum. Olur dedi ama erken evde olması gerekiyodu. Sinemaya gitmek istedi. Baştan istemedim. Ama sonradan istedim. Ice-Age ne zamandır izlemiyodum zaten. Neşemiz yerimize gelir diye düşündüm.

El, ele izledik filmi. Kafası omzumdaydı. Sevişemedik tabii ki.

-Bi dahakine uzun ve korku filmine gidelim. daha karanlık olur. Dedim.
-Çok buz vardı, sanki ışıklar kapanmamış gibiydi.
-ahahhaha Neden acaba?
-Ice-Age'e mi gittik biz?
-Bilmem ben seninle ilgilendiğimden filmi izleyemedim.
-Ben de anlamadım işte o yüzden sorayım dedim.

Buz Devri'nde aşk başkadır!

Bugün 5 gün oluyor ve pişman değilim. Mutluyum. Huzurluyum. Geçmişi düşünmüyorum. Geleceği de düşünmüyorum. Anı yaşayarak tadını çıkarmaya çalışıyorum.

Not: Ice-Age güzeldi.Sid'in nenesine bayıldım. O ne tatlı kadındır. Aklıma anneannem geldi hep.

Not: Nedenini bilmiyorum ama blogumun linkini Sarı'ya verdim. Hem de o istemeden. Aslında blogumu söylemeyeceğimi kabullenmişti herhalde. Bi de dediği şey şu "Selam Sarı. Daha iyi bişey bulamadın mı, mal?" dedi.

Öyle işte blog.
XOXO

26 yorum:

  1. Annesinin minik oğlu . İyi gitmesine ne kadar seviniyorum bir bilsen yavrummmm :) hep mutlu ol CNm benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok özledim seni. ne zamandır konuşmuyoz. dün sevgilime de dedim hatta

      Sil
    2. Canimsin :) ben buralardayim bebegim bıraktığın gibi güzin ablaligin dibine vuruyorum :)))

      Sevgiline cok slm söyle seker . Ayrıca ne zaman istersen bir tel kadar uzagindayim biliosun muahhhhhh :))

      Sil
    3. one girl beni de evlat edinsene hayrına. nolur bak hem sevaba girersin :D :D :D

      Sil
    4. Hahahaha gel yavrum gel :) felsefe açık mevlana gibi ne olursan ol gel ;))) ama ebeveynin olunca yok sıkıldım ayh bu me üstüne düşmek yeterrrrr dersen karışmam :)))

      Sil
  2. Valla çok sevindim kendim sevgili bulmuş gibi mutluyum şu an :) Umarım gelecekte de iyi olur. Uzun sürmesi dileğiyle. :)) Hatta bitmemesi dileğiyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy teşekkür ederim iyi dileklerin için. herkesin sevgilisi olsun.

      Sil
  3. Benimde yüzümde aptalca bir gülümseme var şu satırları yazarken. Çok mutlu oldum resmen o anları bende yaşadım senınle okurken. Daimi olması dileğiyle, anın tadını çıkarmakla çok iyi ediyorsun canım benım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim pazardan beri var o gülümseme yüzümde. onu napıcaz? :)

      Sil
  4. patrick iyi olmuş yavrum sevindim sizin adınıza :) açık açık konuşup yeniden bazı şeyleri oturtarak gitmek daha iyi olucaktır sizin için ;) hadi bakalım ilerki günlerdeki maceralarınızı bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sabırsızlıkla bekliyorum maceralarımızı :)

      Sil
  5. patriiiiiccccck :D :D :D çok sevindim senin adına :) umarım her şey çok ama çok güzel olur ve bir daha hiç üzülmezsin :)
    ay biri mendil neyim bir şey getirsin bloğu sel basıcak yoksa:D gözyaşalrıma hakim olamıycam.
    ben de şendullar gibi yapayalnızım işte ahahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yalnızlığı. kek börek yap da gelelim

      Sil
    2. ahahahaha :D vallaha biz yemekteyiz ekibi kurduk 1 yarışmacımız eksik sen de gel katıl bize :D
      yakında yapıcam bekle ve gör :D :D

      Sil
  6. ilişkiler biter eh o zaman yeniden başlar.. eh bitmeli ki yeniden başlasın diye gider..

    yani alışmalıyız sanırım bu durumlara..

    güzel olmuş kuzum.. adınıza çok çok mutlu oldum..
    bu arada saçların uzun olduğundan seni daha çok sevecek bak göreceksin, geçen sefer kısaydı ondan heahaehhaehea :P

    YanıtlaSil
  7. nasıl sevindim anlatamam inşallah bende bulurum :D

    YanıtlaSil
  8. Patrick hep böyle mutlu ol emi :)) İnşallah hep böyle sürer mutluluğun ne diyeyim ki..Ben yaşayamadım sen yaşa..

    YanıtlaSil
  9. bu tür durumlardan defalarca geçmiş birisi olarak söylüyorum ki altından birşey çıkacak...

    YanıtlaSil
  10. Çok sevindim mutlu ol anı yaşa ve gerisini boş ver ! Ayy çok sevindim ya sanki benim sevgilim olmuş gibi ayy canım benimm =)

    YanıtlaSil
  11. anonim olarak takip ediyordum baştan beri hiç bi yorum yapmadan,şimdi fikrimi söyleyebilirim, mis gibi oldu bence bu dönüşün, oh oh :)

    YanıtlaSil
  12. çok şanslısın lan benim genelde 28 yasındaki abilerle sevgili olma durumlarım olduğu için eski sevgilimi zenciler sikse yinede mesaj atmaz bana...

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.