11 Temmuz 2012 Çarşamba

Deli Mi Sikti Kazu Seni?



Orda bi köy var uzakta
Köyde bir opera
Operada bi Kazu
Kazu'nun sırtında bi deli
Deli mi sikti Kazu seni?


Elinde ananaslı kondom
Konar daldan dala
Oturamaz oturduğu yerde
Deli mi sikti Kazu seni?


Adam gelmiş 100'üne
Aklı fikri hala çükünde
Otur iki dantel yap
Deli mi sikti Kazu seni?


O benim hemşerim,
O benim canım
O benim bebeyim
Deli kim oluyomuş da Kazu'yu sikiyomuş!

Patrick
10.07.2012/Salı
İstanbul


Kazu ve sırtındaki Deli. Eyle yani ayık olun!

*Bizim Kazu delirmiş bu günlerde. Bu şiiri de konuyla ilgili olarak Kazu'ya yazdım. Sevgiler efenim.

10 yorum:

  1. kazu normale dönüyor bence.. etten, kemikten bir insana.. çükünü anlatmayınca deli mi diyeceğiz şimdi biz ona...

    YanıtlaSil
  2. :))
    anaslı ne lan?
    resimdeki gibiyse ben bu deliye razıyım
    ayrıca sen 100'ünde ne yapıcaan bakalım.
    bigay'i alnından öpüyorum. ağzına sağlık bigay'im!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazarken canım ananas istemişti ne yapayım yani?

      Sil
    2. hala anaslı'yı düzeltmemişsin. bir "na" eksik oolum. otur sıfır!

      Sil
    3. baştan açık açık söylesen ya. hiç kontrol etme gibi bi uyum olmadığından

      Sil
    4. "uyum" değil "huyum" olacaktı puhahahahahaha:))))))))))))))))

      Sil
    5. Ben Trakyalıyım, tamam mı?
      Biz böyle duyduk büyüklerimizden.
      Klavye özürlüsü olabilirim. Yüzüme vurmak zorunda değilsin.

      Sil
  3. açıkçası sorun ve sıkıntılarını da yazmayınca çok özenilesi bir hayatın oluyor okudukça kuduruyoruz burada :)

    o yüzden sıkıntılarını da okumak bize de iyi gelecektir emin ol ;)

    YanıtlaSil
  4. kazu hayatımda tanıdıgım duygularıyla mantıgının önune gecen ama bunu belli etmememk için kırk dereden su getiren nadir insanlardan biri.

    kazuyu deli sikmemeiştir olsa olsa kazu deliyi sikmiştir benden söylemesi :d

    YanıtlaSil
  5. ahh kazu ya, şu staj bitse de yanında bitsem. :) öğlearası muhabbetlerimizi özledim :/

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.