26 Haziran 2012 Salı

Yeni dostum, Tanrı'nın küçük askeri


Çırılçıplak soyundum.
Çıktım balkona
Yattım güneşin, -Tanrı'nın en keskin kıcınının- altına.
Yaktım bi sigara,
Çektim derin bi nefes.
Çok derinlere çektim
Bi daha çıkmamasını istedim içimden
Yavaş yavaş üfledim dumanı
Tanrıya yolladım
Belki dumandan bi mesaj alır da yalnızlığımı paylaşır diye
Hem o da yalnız değil mi.
Niceleri göçtü bu dünyadan.
Kazım Koyuncu, Erdal Eren,
John Lennon,
Halam, dedem
Adını bile duymadığım bir sürü insan.
Derin bi "AH" çektim.
Yalnız geldiğim bu dünyadan yalnız göçeceksem
Niye hala "çift" olmak istiyorum.
Diye düşünürken ayak baş parmağımda bir şey hissettim.
Yalnız değilmişim
Tanrı küçük askerini -karıncasını- bana hediye olarak göndermiş.
Ben Patrick, senin adın ne?
Adını söylemedi
Turladı biraz.
Kıllarımda Jane'ini arayan Tarzan misali.
Omzuma çıktı
İşte o zaman anladım gerçekten omzumda bi baş istediğimi
Kıpırdamadım
Bir şey demedim
O da demedi
Kolumdan elime doğru bi balerin gibi süzüldü
Elime geldi
Avucumun içinde bi karıncalanma oldu
Elim, bi eli sıkıca tutmak istedi
Kapatamadım elimi
İçinde bi can vardı sonuçta
Parmaklarımı okşadıktan sonra küçük bi öpücük kondurup yere bıraktım
Çırılçıplaktım
Ve terlemiştim
Tanrı hala keskin kılıcını üstüme savuruyordu acımasızca
Bir şeyler yapmalıydım
Evden çıkmalı
Eve uğramamalı
Bunalıma girmemeli
Birini bulup sevişmeyi düşündüm.
Sevişince ne olacaktı?
Eve dönünce yine yalnızdım.
Sevgili mi istiyorum?
Hayır.
Sadece "mutsuz, ümitsiz" olduğumu hissedecek biri
Kendimi ona anlatmak istemeyeceğim biri
Saçımı okşayacak
Belki de sevişebiliriz
Yalnızlığı severim ama bugünlerde yalnızlık bana çok koyuyor
Kendime bi uğraş bulmalıyım, kafamı en azından uyuyana kadar meşgul edecek bir şeyler.
Sigaramdan bi nefes daha aldım
Soğuk suyu iliklerimde hissedene kadar içtim
Nasıl da unuturum
Tanrı'nın kimsenin sözünü dinlemediğini, egoist biri olduğunu.
Tarının küçük askeri, beni arada ziyaret et, olur mu?


Fonda da iki gündür bu şarkı çalıyor.

2 yorum:

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.