22 Haziran 2012 Cuma

Talk that talk to me



Biliyorsunuz hala parasızım. Ah anacım ah. Gezemiyorum hiç. İş aramak için geçen gün çıktım evden. Hep D&R'da çalışmak istemişimdir, gittim iş form doldurdum. Bizim buralarda kafelere falan baktım. Garsonluk da istemişimdir hep. Anladım ki burdan iş yok bana.

Bakırköy'e gittim. Hem yakın hem güzel yer yani sonuçta diye. Öyle sıcaktan ebem sikilmiş, dünya yansa umrumda değil şekilde yayılmış oturuyordum ki minibüse bir genç bindi. En fazla 17'dir ama tahminimce 17 bile değildir. Her neyse tipi anlatıyorum. Balık etli, boyu benim kadar (2-3 santim kısa ya da uzun olabilir.) Sarışın, saçı undercut model. Harika durmuş saçı. Piercingler falan dersen o biçim güzel. Skinny pantolon giymiş yeşil. Göleği de çogzeldi. Kolunda dövmesi vardı. Kesin gurbetçi. Alamancı olabilir. Ama hep Avustralya'dan gelmiş olarak düşündüm. Nedense bilemiyorum. Baştan yabancı zannettim ama türkçe konuşuyo. Aksanından da nereden geldiğini şeyedemedim. 

Neyse Bakırköy'de aynı yerde indik. Çocuğu minibüste kestiğim yetmiyomuş gibi bi de yolda kesmeye başladım. Abazalık diz boyu bende valla. Sonra gözden kayboldu. Atalarımızın dedikleri de doğruymuş, göz görmeyince gönül katlanıyomuş. Ah bebeğim çok tatlıydın. Uzun bacaklıydı bi kere ya. Yerim. 

Ben de Avm'lere girip iş başvurusu yaptım. "SATIŞ DANIŞMANI" olaraktan. Kendi başıma iş yaptığımdan ne kendime referans falan yok tabii bende. Öyle doldurdum. Eve geldim akşam anneme "Anne yea benim hiç referansım yok, o yüzden iş bulamıcam galibası" dedim. Patronu bana referans verdi sonradan. Ama o güzelim mağazalar için artık çok geç galiba.

Dün Eyüp'e gittim LYS edebiyat-coğrafya sınavı giriş yerime bakmaya. Ebem sikildi ya. Oraya verilir mi hiç insan?! Sonra bu çocuklar niye okumuyo. Sabah sabah o yolu git, sonra sınava gir zor iş valla. 

Önceki gün çiğ köfte yemiştim. Ben 2-3 günde bir çiğ köfte yemezsem damarlarım "ÇİĞKÖFTE ÇİĞKÖFTE!" diye isyan ediyo yeminlen. Ha yemesi güzel ama ertesi gün de ishal oluyom işte. Okula baktım dönerken bağırsaklarımda bir festival havası. Sen de asker düğünü ben diyeyim bizim mahalledi çalgıcı karısı binnazın kızının düğünü. Ufukta bi cami gördüm dedim gideyim oraya yapayım tuvaletimi. Yoksa donuma yapardım galiba. Cami minaresine doğru yürürken yok kesildi. Bi çay ocağı gibi bi yer vardı. Adam tuvalet ora dedi. Girdim. İçerisi leş gibi. Yapsam mı yapmasam mı bilemedim. Yapacak bişey yoktu yaptım tuvaletimi. Kendimden iğrendim bi an. 

Eve gelirken yeni keşfettiğim tatlıcıdan 2 tane halka tatlı aldım. 1 tane de saray sarması mı ne dedi. Sigara böreğinin içininin kadayıf ve cevizle doldurulmuş hali. Pastaneden de supangle aldım. Biz güzel yedim. 

Cihangir parkında oturduğum bi arkadaşım vardı ya Lennon'ın arkadaşı hani. İşte o bilgisayardan "kalk gel oturalım bi yerde özledim seni" dedi. Üstümü değiştirip çıktım. İşte arkadaşla buluştuk, yemek yedik. Sonra Galata Kuledibi'ne gittik. Çöktük yere. İki kız arkadaşı geldi. Biralarımızı içtik, halay çektik, dans ettik. Eve geldiğimde saat gece 3'tü. Parayı nerden buldun derseniz babam geçen gün vermişti ve yine parasızın. ALLAM BANA GÖMÜ FALAN BİŞEY YOLLASAN YA?!

Bugün ise başvurduğum bi yerden aradılar görüşmeye çağırdılar. "Biz devamlı eleman arıyoruz" dedi. Pevezenk bunu demek için allahın sıcağında beni yordu. Nasıl küfür ettim. 

Hadi ben Spartacus'ün sezon finalini izleyeyim de biraz duygulanayım.

Gay Pride + (sonrasında) dedikodu çok güzel bişey dimi? O zaman hep beraber gidelim, eğlenelim, dedikodunun dibine vuralım. Yeni insanlarla tanışalım. Sevişelim de dicem ama havalar çok sıcak o işi kışa yapalım? http://bigayingunlugu.blogspot.com/2012/06/insan-olmann-onuru-icin-yurumeyelim-mi.html  

7 yorum:

  1. Saray sarması dediğin şey daha çok lokumu andırıyor. Bahsettiğin kadayıflı tatlı "kadayıf dolması" olmasın? Yani anlatınca benim direkt aklıma o geldi de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olamaz mı olabilir. sallamıştım zaten adını :)

      Sil
  2. AVM'lere gidip iş başvurusu yapmak pek olumlu bir sonuç vermeyebilir.
    Orada çalışan insanlar o şubede kadro açığı olmadığı için sen mağazadan çıkar çıkmaz doldurduğun başvuru formunu çöpe atabilirler.
    Oysa o mağazada olmasa bile, belki sana daha yakın başka bir şubede personel ihtiyacı olabilir, bunu bilemezler..

    Bence acilen secretcv.com, kariyer.net, yenibiris.com sitelerine girip kendine bir cv oluştur ve başvurularını oradan yap.
    O başvuruları doğrudan işe alım uzmanları inceleyeceği için şansın çok daha yüksek olacaktır.

    Umarım istediğin işi bir an önce bulursun.. Bol şanslar..

    YanıtlaSil
  3. her şey hoş güzel de tuvaletle ilgili paragrafı keşkem anlatmasaydın :)

    bu arada o kadar tatlıyı bir anda yersen daha çooook tuvalet ararsın dedim içimden bilesin.. bi yavaş ye yaa :D

    arkadaşlarla buluşma kısmı en eğlenceli kısmıydı bence isyan noktalarından çok eğlenceli noktaları hayatının merkezine al.. o zaman sürekli mutlu olduğuna inanırsın ;)

    YanıtlaSil
  4. patrick'im bigayıma katılıyrum :) tuvalet paragrafı orjinal olmuş da neyse artık ;) iş için lcw falan gibi yerler genelde ramazan bayramı öncesinde eleman alıyolar destek eleman niyetine. ben girmiştim destek eleman olarak bi yere gayet de iyi para kazanmıştım. 1.5 ay çalışmıştım valla iyi para kaldırmıştım ;) aklında bulunsun ;) bayram öncesi falan takip et sen onları. bu arada şarkıya ölür biteriiiiiz :D <3 RiRi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum da iğrenç bi şey yok o paragrafta. alla alla ya!

      LCW çok kalabalık gelemem öyle yere asadafadfa

      Ah bu şarkı, albümün en iyi şarkısı.

      Sil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.