7 Haziran 2012 Perşembe

"Seni çok seviyorum götelek"


Günde birden fazla post yayınlamayı sevmiyorum. Ama yazmak isteyince de kendimi tutamıyorum.

Malum dün LYS giriş yerleri açıklandı. Bi arkadaşım Face'ten yazdı. Nerde gireceğimi sordu. Açıklandığını bilmediğim için bir an panik oldum. "Acaba İstanbul mu yoksa bu boktan yere temmuza kadar katlanmak zorunda mı kalacağım?"  kendimi yedim bitirdim. Site de bi yavaş ki anlatamam. Sanki "Var Mısın, Yok Musun"da son iki kutu kalmış, kutulardan birinde 1 lira diğerinde 500.000lira varmış ve ben kutuma gitmişim gibi bi histi.

TC'mi girdim, şifremi girdim. Bekle alla bekle. Yeni safya açıldı. Ordan 2012 LYS'i bul, tıkla. 2 saat bekle yeni sayfa açılsın. İnsanları meraktan öldürmek için yapmıyolarsa ben neyim. Kesin Amerika'nın oyunu hepsi. Yeni açılan sayfadan nereye tıklayacağımı bilemedim. Her yere tıkladım mal mal. Sonunda buldum. Sırayla LYS1, LYS2 ve LYS3' baktım. Hepsi istanbul. Allahuekber Yihu! Hatta yüzümde "O neydi gız?!" teyzemin ifadesi bile oldu şaşkınlıktan. Eheheh hepsi İSTANBUL. Bu demek oluyor ki Pazar günü İstanbul'a yolculuk var. Çok özledim lan.

Onu bunu siktir ettim de 4 sene geçti yea onu hiç anlamadım. Neyse bi ara 4 seneyi yazarım uzun uzun.

Dün arkadaş Manisa'ya dönecekti okuldan ona veda gecesi düzenledik. Lunapark'a falan gittik işte. Sonra eve geldim. Oturuyodum Sarı "bana film önersene" dedi. "Biraz ağla sen, Prayers for Bobby'i izle" dedim. Sonra bişey demedi.

2 sene önce twitterdan tanıdığım çok sevdiğim bi arkadaşımla konuşmuyordum uzun zamandır. Bu sene İzmir'de üniversite okuyo. "Msn'e gir de iki kamera açalım. Özledim lan." dedim. Girdi kamera açtık falan. Sohbet ettik. İzmir'de ev tutmuş. Animatörlük yapıyomuş. Ben de bu yaz onun yanına giderim bi kaç günlük ziyerete. Hem daha hiç yüz yüze görüşmedik. İşte ne ev hediyesi istiyosun diye sorduğumda eski bi radyo al bana dedi. 2 sene önce mi ne evde temizlik yaparken anneannemin eski radyolarını çatıya çıkarmıştım. İlerde kendi evim olursa oraya koyarım diye. 2-3 radyo olması lazım İstanbul'a dönmeden bakmam lazım radyolara bugün-yarın. İzmire giderken götürürüm.

İzmir'deki arkadaşımla konuşurken Sarı yazdı "film çok sardı 3. parttayım". Bobby'i ileyeceğini tahmin etmemiştim. Ve hüngür hüngür ağlamaya başlamış. "Bazı şeyleri daha iyi anlamamı sağladı" dedi. O'nunla da kamera açtık nasıl ağlıyo hüngür hüngür. "Gel seni onur yürüyüşüne götüreyim" dedim. İstanbul'da olursa gelicekmiş.  Bi de gece bana "Seni çok seviyorum götelek, iyi geceler" diye mesaj atmış.

Ha bu arada BiGay'ın Onur Yürüyüşü'ne hep beraber gitme planları yapıyor. Ben "Olur, gidelim." dedim. Eğer katılmak isteyen varsa BiGay'e ulaşsın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.