16 Haziran 2012 Cumartesi

LYS de ne olaki?

Yarın (yani bugün uyuyup uyanınca benim için yarın olacak) LYS1 yani mat-geo sınavım var. Ama ben ne yaptım?
Bugün vizyona Depp'in son filmi Dark Shadows girdi. Ve ben bu filmi bekliyorum ne zamandır. Bütün gün parasızlıktan eve tıkılı kaldım, evde kimse yok. Annem de işten geç gelecekmiş. Çok üzüldüm filme gidemicem diye. 

Annemi aradım "sinemaya gitmek istiyom ben yeae" dedim. 

Saat 22.00da evin önünde buluştuk, 10 dk'da dürümcüye gittik. Dürüm yaptırdım. Yolda yiyerek sinemaya koşturdum. Film 23,00 seansında. Ve AVM'le dürümcü zıt yönlerde. He bi de anneme "bana para versene" dedim. 20 lira tutuşturdu elime "senin paran vardı, kirli çıkısındır sen" dedi.

Patrick parasız kalacak adam mıydı? Israr edemedim valla. Ya film kaçsaydı?

Koştur koştur onca yolu gittim. Biletimi aldım. -Bilet demişken eskiden sinema biletleri kuşe kağıda olur. Şimdi sanki marketten alış-veriş yapmışız gibi fiş veriyor. Ben kuşe kağıt iştiyorum. Duydun mu Cinemaximum?! 

Filmin başlamasına 5 dk falan vardı, terasa çıktım bi kaç arkadaşla konuştum. Sonra girdim salona.

Bi film bu kadar mı güzel olur yeaeaeaea! (Ergenlik had safhada)

Bi sevişme sahnesi vardı ki duvardan duvara. Of anam! Ama CRY BABY'deki o french kiss sahnesi kadar ateşli değil.

Ve filmde evin hippi kızını oynayan "Chloë Grace Moretz"e aşık oldum sanırsam. Abi o ne güzelliktir! 

Helena bebeğim ise yine harika sigara içiyor. Tanrı bu kadını yarattıktan sonra "SEN SİGARA İÇ" demiş sanki. 

Ve filmin sonundan anladığım kadarıyla filmin devamı olacak. Olsun anacım ona da giderim. 

Ha bu arada ne Damon, ne Edward, tek gerçek vampir BARNABAS COLLINS! 

Hadi ben yatayım. Erken kalkıp Balat'taki deniz manzaralı sınava gireceğim liseme gideceğim daha. 

ÖPTÜM!

8 yorum:

  1. nasıl geçti bakalım sınavın?

    YanıtlaSil
  2. ya nasıl ballandıra ballandıra anlatmışsııınn!!! nasıl merak ediyordum, tuzu biberi oldu. o kadrodan kötü bi film çıkamazdı, fragman bile harikaydı!

    gelsin hemen gitçem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah yazık. gelmedi mi daha oralara. halini anlamak zor değil. ben de öyle bi yerde okudum, biliyorum durumunu. çok zor hakikaten. ama artık istanbuldayım safas

      Sil
    2. felaket. ve gelmiceğini bilmek.. sadece umut ediyorum, pcde izlemek istemiyorum yaa:( seneye de ben gelcem inş oraya üniye naaber!

      Sil
    3. gel kız sinemaya gideriz. söz ben ısmarlıca. tabii o zaman gnctrkcll kampanyası devam ederse :)

      Sil
    4. haha harikaa unutmam!!!:) gnctrkcllliyik allahın adamıyık

      Sil
    5. hamburgerler de senden.
      yakında burger'da bi menü alana 3-5 tane vercekler galiba.

      Sil
    6. aahahha pekala benden:D lütfen,burger king'in yeri özeldir bende.

      Sil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.