7 Haziran 2012 Perşembe

Hediyelere bayılırım



Annem 2 akşamdır benimle dalga geçiyor resmen. İlk dalga geçişini anlatayım.
Annem: Naber lan şerefsiz?
Ben: İyi anne oturuyorum
...
B: Anne, beni Madonna konserine göndersene.
A: Biletler tükenmiş.
B: Yoksa yollucaktın yani? o.O
A: Senden kıymetlimi.
(mutlu oldum)
A: Doritos mu ne varmış al ondan yolla şifreyi belki bilet kazanırsın.

İlk dalgası buydu. Ama bunun öcünü aldım. Nasıl mı?
A: Paran var mı?
B: Açlıktan ağzım kokunca bi sakız alacak kadar var.

Ve kadın o günden beri bana para yollamak için deli oluyor. Aslında param vardı. Ama bankaya her gittiğinde sıra olduğu için yollayamıyor. Allam beni sınıyor galiba. Yalan söyledim diye kadına. Ama şimdi cidden param bitti. Yarın sabah da yatırmazsa yandım.

Dün bi arkadaşım Jessie J'e bilet almış. Bi gireyim Biletix'e ne konserleri var bi bakayım diye daldım Biletix'e. Zaz'ı gördüm. Sonra Efes Pilsen One Love Festival'ı gördüm. EPOLF'i 2 sene falan önce Dream TV'den izlemiştim. İlhan Erşahin sahne almıştı. İlhan E.'i o zaman tanımıştım ve acayip hoşuma gitmişti. Ve o festival çok dikkatimi çekti. Neyse anneme festivalin linkini attım.

B: Beni buna göndersene yea
A: Tuborg'un varmış ona da git.
B: GNR, Apopcolyptica, Evanescence falan fena olmazdı hani.
A: Beraber gidelim?
B: Yok anne rock benden çekti artık. Çok ses olur başım ağırır.

Ama EPOLF'e ikna ettim gibi. Yazın büyük ihtimalle gidicem.

Bi zamanlar BiGay'den bi hediye sözü almıştım. Daha doğrusu zorla hediye iştemiştim. Ne içindir, nedendir hatırlamıyorum valla. İşte geçen gün bloguna da yorum yapmıştım. Kitaplardan açıldı konu. Ve bana kitap yolladı. "Ama bunu bi hediye olarak değil, bi kitap önerisi olarak gör" dedi. Bu ne demek oluyo? Yani sana başka bi hediyem daha olacak! Pistis'in yolladığı kitaplar, Gaddar Flozof'un yolladığı kitap. Ne kültürlü ilişkilerimiz var.

Fotoğraftaki GNR tişörtümü ve 5 yıllık pijamamı göz ardı etmeyin lütfen!

Şarkı için Erkek Fatma'ya teşekkür ederim.

8 yorum:

  1. rica ederim yahu,adımı da değiştirdim ama.bilgine. :)

    YanıtlaSil
  2. ama sen bizim Erkek Fatma'mızdın. Öhü öhü öhü.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. megalomanyak,
    bi türlü başlayamıyorum kitaba :(

    YanıtlaSil
  5. Patrickciğimmmm, Kesinlikle ahmet ümit'in sultanı öldürmek kitabını da okumalısın.

    YanıtlaSil
  6. Gaffur pijaması mı o?
    Ahahahahaaa :)))))))

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.