25 Haziran 2012 Pazartesi

"Faşizme Karşı Bacak Omuza"

Şu yazımda trans pride'a katılalım demiştim ya. O kadar çok gelmek isteyen (!) oldu ki Anlatsa Bi Bok Olmaz'a "Abi onca milletle mi uğraşıcaz boşver ikimiz gidelim" dedim.  İşte ben ve ABBO'la katıldık. Aslında katılmak için 1-2 istek geldi ama biri geri dönüş yapmadı biri de elimizde olmayan sebeplerden dolayı gelemedi. Haplo ise yanlış anladığı için gelemedi. Nasıl üzüldüm yea :'( Cidden üzüldüm.

Yürüyüşe katılmak için Taksim Meydan'da buluşalım dedik. Ama çok kalabalık olur Burger'ın önü olmaz dediydik. O yüzden hayatımda bi ilki gerçekleştirip Taksim'de klasik buluşma yeri olan Burger'ı aldatıp The Marmara'nın altındaki Starbucks'ı seçtik. Ah Burger affet bizi. Sana ihanet ettik biraz ama :( Bugün Burger'dan bi dondurma alıp kendimi affettirmem lazım sanırsam. Ya da neme lazım üzgün kalsın, Taksim'de kendi önünden başka bi yerde buluşulacağını da öğrenmiş olsun. Egosu tavan yapmıştır zaten. Neyse konumuza dönelim.

Bu adam var ya harika bi şey
Tanıştığıma o kadar memnunum
ki, muhteşem kedileri ve evi var.
Küçük bi grup vardı meydan'da. Onlardan başka kimse yoktu. Ha nasıl unuturum bi de bi grup faşist vardı. Onların da yürüyüşü varmış, yürüsünler anacım yürümek herkesin hakkı sonuçta. Trans Pride yürüyüşü için toplananların sayısı biraz artınca Gökkuşağı Bayrağı açıldı. Abi çok güzeldi ya. Mutluluk cidden Gökkuşağının altında. O bayrağın altına girseydim kafama güneş geçmezdi mesela. Ve ilk slogan atıldı "FAŞİZME KARŞI BACAK OMUZA" Birden bi karışıklık oldu. ABBO beni çekti kenara. Faşist grup şişe fırlatmış. Sözlü taciz falan. Polis ayırdı hemen. Olay büyümedi


LİSTAG'ın pankartları çok iyidi.
Bülent Abla'mız çok atarlıydı
Mango'nun önünde beklendi. Sloganlar atıldı. Mango'da alışveriş yapanların bakışlarını görmeniz lazımdı. 1 saat olmuştu yürüyüşe başlanalı ama hala Galatasaray'ın oraya bile gelememiştik. Eğlene eğlene, slogan atarak, alkış tutarak, dans ederek, çevredeki tatlı çocukları kese kese geldik Tünel meydanına. Oturduk yere. Kıçım pişti resmen. Konuşmalar yaptı. Yanımızda bi grup vardı çok eğlenceliydiler. Biri "Samsun çocuğuyum her yerde sikişirim" dedi. Daha neler neler. Konuşmalar sırasında bi kız çıkıp "Ben heteroseksüelim ama sizin gibilere de destek veriyorum" dedi ve Bülent Abla'mız mikrofonu kapıp ağzının payını verdi.







BDP'nin siyasetini beğensem de LGBTT politikası bana gerçekçi gelmiyor

Gay Pride daha eğlenceli oluyormuş Trans Pride'tan.  Trans Pride'ta eğlencenin dibine vurduysak haftaya pazar kim bilir nasıl eğlenicez tahmin bile edemiyorum.


Fotoğrafları Istanbul LGBTT Dayanışma Derneği'nin Facebook Sayfasından aldım. Ve bu dernek harika. Bi ara gidip tekrardan kapılarını çalmak istiyorum. 

GAY PRIDE'ta görüşmek üzere. 

Dünkü yürüyüşle ilgili haberlerin linkleri:






.

1 yorum:

  1. hetero kıza niye kızdınız merak ettim. çünkü ben de heteroseksüelim ve de herkesin kendi istediği gibi yaşamasını savunuyorum

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.