14 Haziran 2012 Perşembe

Blogger buluşması - Trans Onur Yürüyüşü


Anlatsam Bi Bok Olmaz ve Haplo 'nun önerisi üzerine Trans Onur Yürüyüşüne bloggerlar, ve katılmak isteyenler olarak katılalım dedik.

E, nasıl katılıcaz peki?

Önce örgütlenmemiz gerek. Bunun için bloggerbulusmasi@gmail.com diye bi mail adresi aldık. 

Saat 17.00'da yürüyüş başlıyormuş. Biz 16,30'da aramızda kararlaştıracağımız bi yerde toplanıp katılırız yürüyüşe.

19.00 gibi ise yürüyüş bitiyormuş. E o kadar yürüdük, biraz dinlenip iki hoş beş etmeyelim mi?

Tabii ki de edelim.

Ve yürüyüşten sonra bir yerde oturup hoş beş edilecektir.

Ha dersen ki "Ben yürüyüşe katılamıcam ama sohbet etmek istiyorum" kabul.

"Yok sohbete kalamam çok geç olur, ben sizinle yürüyüşe katılayım" dersen o da kabul. 

Ne demiş Mevlana: Gel, ne olursan ol yine gel. 

Tarih: 24 Haziran 2012 Pazar
Saat: 16.30
iletişim: bloggerbulusmasi@gmail.com.

Gelmek isteyenin mail atması yeterli.

Katılacak olanlar:
Patrick (ben)


6 yorum:

  1. Orada olaydım eyiydi, gelirdim :( ama gelemiyorum ki ya neyse artık 1 temmuza kısmet :))

    YanıtlaSil
  2. Sean Ian ile ne kadar anlaşamasak ta onun cümlelerinin aynısını kuruyorum :(1 temmuzda olana gelebilmek için bunu es geçeceğim mecburen yoksa ona gelemem.. annemlere her hafta sonu istanbula gitme sebebimi açıklayamam yoksa :)

    YanıtlaSil
  3. Eğer Onur Yürüyüşü zamanında (1 Temmuz yani) buluşursanız ben de gelirim, buna gelemicem :(

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.