25 Haziran 2012 Pazartesi

BIRTHDAY CELEBRATION


25.06.2011 Patrick'in doğum günü. Yani blogu açalı 1 sene oluyor artık. Yaşlandık be abicim. Tam 1 sene önce şu salak yazı(tık tık)la başladım Patrick'in Dünyası'nı yazmaya. Ne iyi etmişim de yazmışım. Bir sürü harika insan tanıdım falan filan. 

Nice senelere, Blog. Ne iyi etmişim de doğurmuşum seni. 

NOT: Yukarıdaki pasta fotoğrafını internetten buldum ama isteyen olursa 13 ağustosta -reşit olacağım- doğum günümde bana böyle bi pasta hediye edebilir. 

bu da dans müziğimiz: 


8 yorum:

  1. nice yıllara Patrick'in bloguuu!

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. pastayı çok beğendim :)

    patrick nice yıllara kuzum.. daha seni üniversiteden mezun edeceğiz buralarda.. üniversite hocalarına söveceğiz, daha çook günler göreceğiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birden içime bi titreme geldi. ürktüm sanki :)

      Sil
  4. musmutlu yıllar olsun, bulogun bin türlü yazıyla dolsun patrik'çim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha nasıl yazılar yazıcam türlü türlü pazar tezgahı gibi blogum seçin beğenin okuyun
      asafsadgs
      yaşlandım artık ben yazı falan yazamam ki. evde oturup torunlarıma el öptürcem. fashion tv izleyip azan dedelerden olucam :)

      Sil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.