28 Mayıs 2012 Pazartesi

Yeni eğlencem: Lookbook

Evde sıkılıyorum. Okulda sıkılıyorum. Çok salak eğlenceler buldum kendime.

Bebek fotoğrafları,
Facebook'ta kapak fotoğrafımı değiştirmek,
ve son olarak
Lookbook.

Tamam azıcık ucundan da olsa modaya ilgim vardır. Modaya ilgim olduğu kadar modacılara ve stilistlere de ilgim vardır. Aylardır, yıllardır Lookbook'a bakmıyorum. Bi bakayım ne var ne yok, elalem neler giyiyo diyerek daldım Lookbook'a. Abiler, ablalar ne güzel giyiniyor öyle. Dibim düştü resmen.

Lookbook'tan bi genç beğendim ki sormayın. Giydikleriyle, kendisiyle gözümü kamaştırdı. Hem yaşıtım, hem Fransız. Daha ne olsun.

Adı, Soyadı: Martin Dumont
Lookbook'u: tık tık

Beğendiğim bi kaç fotoğrafı:












Acaba ben ne zaman skinny pantolonlar giymeye başlıcam. Boşuna her akşam eve yürümüyorumdur, umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.