5 Mayıs 2012 Cumartesi

merhaba



Selam gençler. Hayat nasıl gidiyor? Benim aynı. Okul, dersane, ev, uyku, sıkıcı günler ha bi de sigaraya başladım gibi. Nasıl mı öyle işte. Seviyorum sigara içmeyi sanki. Sigara içmek dediysem de öyle iki günde 1-2 tane abartılcak bişey yok.

Ama spor da yapıyorum. Spor dediğim, yürüyüş. 3-4 km yürüyorum her akşam. Dersaneden eve yürüyorum yani. Neden mi? İStanbulda bi skinny pantolon denemiştim bacaklarımın güzel olduğunu düşünmüştüm ki biraz kalınmış bacaklarım. Bacaklarımı sıkılaştırmak için yürüyorum işte.

138binlerdeyim YGS sıralamamda. Seneye bıraktım kendimi. Bu seneden umudum yok. Ha asılsam ders çalışmaya ne güzel olacak ama çalışasım yok. İçimden çalışmak hiç gelmiyo. Ygs'e çalışmak da gelmiyodu ama, çalışabiliyordum zorlayarak kendimi. Ama şimdi ne kadar zorlarsam zorlayayım olmuyo. Kitapların kapağını açtığım an içim daralıyor. Zorlamaya gerek yok.

Çarşıdan aldım nar çiçeği, eve geldim çingiş pembe.
Ne bu? Benim pantolonum. İstanbuldayken bi pantolon almıştım nar çiçeği renginde. Böyle spot ışıklarının altında çok güzel göründü gözüme. Tatlış talış. Giyerim ben bunu dedim. Nede olsa pembe değil diye düşünüyodum. Sonra eve gittiğimde pantolonun çingiş pembe olduğunu farkettim. Ne salağım dimi? Pantolonu Onur Yürüyüşü'nde giymeye karar verdim. Bu arada Onur Yürüşü'ne hep beraber katılıyoruz dimi? Katılalım.

İnternetim hala yok! Lanet olsun ki annem ders çalışayım diye faturayı ödememekte ısrarlı. Ben de kaptım laptopu geldim bi kafeye kahve içmeye. Aslında bu akşam arkadaşlarla içmeye gidecektik okul bahçesine. Birazdan ben de gidicem yanlarına. Kafede geldiğimden beri Norah Jones çalıyor. Nasıl mutluyum anlatamam. Dedim azıcık blog okuyayım. Ne kadar çok şey yazmışlar hepsini okumayı daha sonraya erteledim. Hele Kazu neler yazmış öyle bi göz gezdirdim de.

Neyse arkadaşlar beni çağırıyor ben onların yanına gideyim. Anneme internetimi açtırması için ne gerekiyosa yapıcam yeter artık! ÖPTÜM. Hatta gossip girl'lük yapıyım. XOXO.

4 yorum:

  1. hımm bir aralar yorum olarak yazdığım şeyin cevabını almış oldum :) +spot ışıklarının altında ve o farklı! gibi duran aynalarda giysiler çok süper durabiliyor ama eve gelince aynı etkiyi yaratmıyor maalesef ://

    YanıtlaSil
  2. Tabii ki gidiyoruz Gay pride a... en başta da O Gay gelecek bana söz verdi zaten...

    YanıtlaSil
  3. :O hangi ara verdim o sözü unutmuşum :))

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.