22 Mayıs 2012 Salı

Geri dönüş


Selam canıms. Anneme yaptığım ağır atarlar sonucunda internetime kavuşmuş bulunmaktayım. Hatta bunu kutlamak için bugün  öğleden sonra okula gitmedim.

İlk iş olarak Kazu'nun yaptığı bi kaç röportajı okudum. Özellikle Haplo ve Biadam'la yaptıklarına bayıldım. İstanbula gidince benimle de yapıcak. Face to face olsun dedim.

Haftaya perşembe okulda kep atma töreni var. Hem de pilavlı. Valla bak. Hepiniz gelin. Tulumbayla ayran da var. Oh mis. 10. sınıftayken gittiğim ilk kep töreninde pilav yiyememiştim içime oturmuştu. Ama geçen sene 2 tabak falan yemiştim galiba. Bu sene pilavın anasını ağlatçam. Mezun oluyorum lan. 4 senelik maceram bitiyor. İstanbul'a dönüş var yakın tarihte.

Bilmiyorum ama içimde garip bi hüzün var. Geçenlerde çoğu kitaplarımı eniştemle yollamıştım İstanbul'a. Az önce anneannem kilere kaldırdığı 1 kutu romanı getirdi. Dokununca birden duygulandım. İlk geldiğimde hiç arkadaşım, internetim yoktu. Kitap okur dururdum. Okuduğum Uykusuzlar, Penguenler aldığım dergiler falan. Koskoca dört yıl geçti.

Daha dün gibi hatırlıyorum okulun penceresinden otogara bakıp İstanbul'u özlediğim günleri. Geceleri şu boktan yere geldiğim için kendimi affedemeyişimi, sessizce ağlayışlarımı, iki günde bir annemi arayıp "Anne benim naklimi İstanbul'a aldırın, dayanamıyorum" demelerimi...

Geçti işite 4 yıldır. Ha buraya geldiğim için pişman mıyım? Her şeye rağmen değilim. Kendimi burada keşfettim. İstanbul'un değerini anladım. İnsanları tanıdım. Küçük yerin zorluklarını öğrendim. Parayı idare etmeyi öğrendim. İstanbul'da olsaydım şu anki Patrick olur muydum? Bilmiyorum. Ama şu an ki olduğum Patrick'ten gayet memnunum.

Hoş geldim.

2 yorum:

  1. hoşgeldin, çok sevindim.
    nerede okudun İstanbul'u bırakıp?:)

    YanıtlaSil
  2. eh tekrar hoşgeldi öyleyse, mezuniyet töreninde giyeceğin kıyafetler hazır demek ki :))

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.