30 Mayıs 2012 Çarşamba

Bir Come Out Anısı - "Bana anlatmak istediğin bir şey var mı?" - Teenidle

İlirmia'nın göndermiş olduğu yazıyı paylaşmıştım (tık tık). Daha sonra Twitter'dan, Gtalk'tan konuştuğum, ailesine açılmış Teenidle'e bana yazı yazmasını istedim. Kabul etti.



İşte yazısı:


Ben Teenidle. 16 yaşındayım ve eşcinselim. Eşcinsel olduğumu ne zaman anladığımı tam olarak söyleyemem. Küçüklüğümden beri bende bir  ‘yanlışlık’  olduğunun farkındaydım yalnızca.  1. Sınıftan beri dalga geçilen biri oldum. En yakın arkadaşlarımın bile benimle dalga geçmesine katlandım defalarca. Belki bu yüzden hep sessiz bir insan oldum.  Arkadaşlarımın dalga geçişlerine cevap vermezdim. Sessizce evde ağlardım. Zamanla duymamayı öğrendim, daha az üzülmeyi öğrendim. Ailemle de sorun olurdu bazen. Annemin benden utandığını bile düşünürdüm. Hala düşünürüm ara sıra.  14 yaşındayken anneme açılmaya karar vermiştim ama annem önce davrandı.
Annem hep en yakın arkadaşım olmuştur, hala da öyle.  Eşcinsel olduğumu keşfettiğimde internette kendim gibi arkadaşlar bulmaya başladım. Konuşmalıydım çünkü. Anlatacak çok şeyim vardı. Tabii konuştuğum kişiler arasında benden cinsel olarak medet umanlar da vardı. O zamanlar bu ayrımı yapamıyordum. Annemin bana açıldığı sabah dershaneden dönmüştüm. Bana anlatmak istediğim bir şey var mı dedi. Yok dedim. Keşke biraz daha dürüst olup söyleseydim en baştan. Daha sonra giyinmek için odama gittiğimde yanıma geldi. Msn konuşmalarımı okumuş. Konuşmalarda başka bir geye gey olduğumu söylüyordum. Bir şey söylemedim, ağladım, sarıldık. 2 yıl kadar psikiyatra gittim. Bu süreçte annem ‘düzeleceğimi’ umdu. Şuan kabullendi sanırım. Bu konuyu hiç konuşmuyoruz, eğer zorlarsam konuşuyoruz. Görmemeye çalışıyor gibi. 
Tennidle'in yazısı için bir kez daha teşekkür ediyorum.

Eğer benimle ya da bu blogda come out anısını paylaşmak isteyen varsa
iminthebed@gmail.com
iminthebed@hotmail.com
http://www.facebook.com/iminthebed
https://twitter.com/#!/iminthebedd
adreslerinden bana ulaşabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.