26 Mayıs 2012 Cumartesi

"Ben tekim, sen teksin, bi de Discotek."



Geçen gün Kazu benimle röportaj yaptı. Sorular çok güzeldi ama sorularla eşit güzellikle cevap verdim mi bilmiyorum. İsterseniz bi bakın: tık tık

Kıvırcık'la Boşnak konusunu konuştuk geçen gün. Kaç yaşında, dedi. 27, dedim. İşini falan sordu. Gayet sakin bi şekilde sordu, cevapladım. Sorulardan kaçmak istemedim. Ya dakaçamak cevap verseydim hem kendimi onlardan uzaklaştırmış olurum diye düşünüyorum. Öyle güzel bi konuşma geçti aramızda.

Bizim güzide ilçemize Kızılay Kan Alma aracı gelmiş. İsteyen kan bağışı yapıyo falan. Bizim kızlar da yaptırmak istedi, gittik. Benim yaşım daha 18 olmadığı için veremedim. Zaten veremezmişim de. Çünkü doldurulan formda "Erkek erkeğe prezervatifli/prezervatifsiz anal/oral ilişkiye bir kere girmişseniz kan veremezsiniz" yazıyordu. Buna bi anlam veremedim. Yani bi sürü insan kan veremicek öyle mi? Orda biraz sinirlerim bozuldu. Aramızda benim bisek. olduğumu bilmeyen bi arkadaş olmasaydı bu konuyu tartışırdım kızlarla.

Pazartesi Kıvırcık'ın doğum günüydü. Parasızdık, bi de p.tesi olması nedeniyle dün kutladık. 1 bira, çok sigara içtim. Ordan da lünaparka gittik. Crazy Dance'e bindik. 1 sene olmuş binmeyeli. Burda lunapark yoktur. Her sene belli zamanlarda gezgin lunaparkçılar gelir, 1-2 ay durur giderler. Yani lunapark sezonunu açmış bulunduk.

Dün akşam çok dans edemedim sabahtan çok etmiştim. Nerede mi? Okulda. Laptop'u götürüyorum bi kaç gündür okula film izliyoruz sınıfta. 6 en fazla 7 kişi oluyoruz. Dün sabah da laptopun kamerasından video çektik. Ben, Kıvırcık ve bi kız arkadaş daha. (Ne çok Kıvırcık dedim lan) Salak salak danslar ettik, kılıktan kılığa girdik. Çok eğlendik. Arada izleyip izleyip gülerim yani. Sabahtan bi de laptop kamerasıyla fotoğraf falan da çekindik. Mal mıyız neyiz biz? Öğleden sonra da Hangover 2'i izledik.

Galiba Lennon'a blog adresimi vericem. İsteyip duruyor. Hem çok yakın bi arkadaşım oldu. "Sevgili olur muyuz acaba" diye düşünmüyorum bile. Yeni bi sevgilisi olduğunu öğrendiğimde üzülmedim bile. Hem onun annesiyle arasında geçen çok etkilendiğim bi konuşma vardı onu blog'ta paylaşmak istiyorum.

Galiba arkadaşlarla Hadise konserine gidicez. Dedim sakata geliriz, gitmeyelim. Bu karı azdırır milleti falan. Aman be gidelim iki oynayalım gelelim.

İstanbul'a gidip yeni bi çevre, yeni arkadaşlar, bir de sevgili edinmek istiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.