30 Mayıs 2012 Çarşamba

3 klip, 1 reklam.

İnternetsiz geçen aylardan dolayı QAF izleyemiyodum. Dün izleyesim geldi. İzlediğim sitede videolar yüklenmedi falan uyuz oldum. Başka bi site buldum orda da acayip yavaş yükleniyo. GTalk'ta online olan O Gay'e sordum nerden izleyebilirim diye. Kendi indirmiş. Ben de indirmeye başladım ilk sezonu. Zaten 17. bölümdeydim. Gece 3'ü geçiyordu yattım. Sebebi QAF'tur.  Brain'la Justin çok yakışıyolar birbirlerine yahu. Justin'in King of Babylon'daki dansı harikaydı.

Bu sabah da anneannem kaldırdı. Kahvaltı yaptık. Sonra açtım televizyonu.  Ne var ne yok diye. Dün izlediğim bi klip vardı Kenan Doğulu'nun. Bu sabah yine karşıma çıktı. Klip de şarkı da çok güzel olmuş yahu. Bayıldım. Kenan'ın bu tarzını pek beğenmedim ama neyse.


İkinci klip is Gülben Ergen'in. Abi bu kadın da gün geçtikçe güzelleşenlerden. Fıstık gibi oldu kadın. Hele klipteki Rock 'n Roll tarzına bayıldım. Klipteki çocuğa da bayıldım yane. Şarkı da fena değil. Ama Gülben Ergen hep Rock 'n Roll kalsın.


Üçüncü klipte biraz dünya çapına açılmak gerek. Bu klibi izleyeli bi kaç oluyo sanırsam. Youtube'da görmüştüm. Şarkı güzel ama ben özlekklikle Kylie'nin ceketine bayıldım. Cidden çok güzel değil mi?

Gülben'in klibindeki delikanlıyı görünce aylar önce salyalarımı akıtarak izlediğim bi reklam geldi aklıma birden. GQ Türkiye'nin reklamı. Her ne kadar dergiyi alıp okumasam da reklamla kalbimi çaldılar.


Bugünkü saçmalamalarım da bu kadardı. Beni tercih ettiğiniz için teşekkürler.

1 yorum:

  1. tatlıms QAF daki sorun yeni baş gösterdi. İlk girdiğin sitede sadece qaf değil, artık hiçbir diziyi izleyemiyceksin. 2.sitede de yavaş yükleniyo haklısın bende cok gıcık oldum ama elde olanla yetiniyorum işte :D bu arada gülben hakkında söylediklerine sonuna kadar katılıyorum cnms ;D

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.