7 Nisan 2012 Cumartesi

Prens mutlu olabilir ama Patrick değil!

Dün Lennon'a bi fotoğraf yollamıştım facebook'tan. Bi çocuk diğerini boynundan öpüyor. Sonra ben dolaşmaya çıktım. Akşam eve gelip face'i açınca "gitmiden önce görüşelim de bu resimdeki gibi öp beni" yazdığını gördüm. Fırsat bu fırsat hemen mesaj attım. Bugün buluşmaya olur dedi. Saat 2'de buluşmaya karar verdik. Çünkü 4'de annemle buluşucaktım Taksim'de. Bi gömlek beğenmiştim onu alcaktık.

Saat: 14.00 Yer: Taksim - Meydan Burger'ın önü
Bu sefer o bekliyodu. Sarıldık, öpüştük. Karnım açtı. Yemek yemeğe gittik. Galatasaray Lisesi'nin karşısında bi kumpirci vardı oraya. Kumpir yedik. Sonra çıktık ordan Ne yapalım, dedi. Galata'ya yürüyelim bi daha gelemicem zaten dedim. Galata'ya gittik. Çeşmenin taşlarına oturduk.

Beraber çocuk kestik. Yanımızda da Twitter fenomenlerinden bi kız vardı. Sevgilisi nasıl yakışıklı bişeymiş öyle. Hatta sabah facebooktan kızın fotoğraflarına bakmıştım, saçlarını falan kestirmiş. Kız zaten çok güzel, fotoğraflarına bakarken çocuğa da hayran olmuştum. Sarışın bişey. Öteki yanımızda da bi arkadaş grubu vardı ve ordan da bi çocuk kestirdik gözümüze. Ama çok tatlı bişey. Çok tatlı çorabı vardı, paytak paytak yürüyodu falan. Bi kaç kere göz göze geldik. Sonra kalktık ordan. Yolda bana blogumun adresini sorduç Söylemem dedim.

Canımız çimlere uzanmak istedi. Parka gidelim dedik. Benim bildiğim tek park Taksim Gezi Parkı. Maçka, Yıldız, Cihangir parklarından birine gidecektik. Meydan'a doğru yürümeye başladık. Geçen gün toplantıdan sonra yemek yemişlerdi ya bileklik almışlar ardından. Nerden aldınız diye sordum, bileklikçiye gittik. Ben bi tane beğendim o da beğendi benim beğendiğimi iki tane alıp birini ona hediye ettim. Bi gömlek beğenmiştim ona gösterdim, denedim. Beğendi.

AKM'nin ordan bi yere girdik galiba Maçka parkına götürüyodu, sonra Cihangir parkının manzarası daha güzel diyip geri dönüp Cihangir Parkına gittik. Önce çişimizi yapmak için camiye girdik. Hani temizlik imandan gelirdi? Abi cami tuvaleti leş gibi kokar mı ya! Sonuçta ibadethane. Bi ağaç altına oturduk. Kucağıma yattı. Önümüzde de iki yabancı -biri insan dışı yaratık- vardı. İnsan dışı yaratık olan kumral kıvırcık saçlı, yüzü gözü mükemmel biriydi. Cidden mükemmeldi. Öteki sapsarıydı ve tipsizdi. Benim yakışıklının adını Jack koydum. Ve Almanlardı. Ve ikisi gey duruyolardı ama sevgili olmadığına karar verdik.

Lennon, hani bana kitap okuyacaktın, dedi. Aldım ona verdiğim kitabı başladım okumaya. Biraz okudum sesim yorulunca ona verdim kitabı. Cidden güzel kitap okuyor. Cilveleşektik de biraz. Annem 7'e doğru Taksim'de olcakmış o yüzden rahattım. Deniz manzarası çok iyi geldi bi de yanımda Lennon olunca... Beatles'da yanımıza gelen çocuk geldi yine yanımıza. Oturduk sohbet ederken saat ilerlemiş. Kalktık parktan. Meydana geri döndük. Annem onları görüp sonra kim bunlar diye sormasın diye yanlarından ayrıldım. Lennon'la sıkıca sarıldık. Tam ayrılırken boynuma bi öpücük kondurdu. Sonra öteki çocukla da sarılıp annemlerin yanına gittim.

Beğendiğim gömleği göstermeye gittim, denedim beğenmedi. Benim de içime sinmedi. Dolaştık mağaza mağaza tekrardan. En sonunda klasik giyim satan bi yere girdik bi siyah kumaş pantolon denedim, aldım. Bi de beyaz gömlek aldım. Sonra ayakkabı baktık. Ben klasik bi ayakkabı istemedim, biraz spor, değişik bişey olsun istedim ama bulamadım. Yemek yemek yedik. Ordan da eve döndük.

Pantolon ve gömlekten başka hiç bişeyim yok. Ceket giymicem galiba mezuniyette çünkü hiç beğenemedim. Bi de çok zayıfladığım için de ceketler güzel durmuyo üstümde. Sabah ilk işim Boyner'e gidip kravat almak olacak. Bu kravat için annemle çok kavga ettik. Benim beğendiğim bi kravar modelim var, annem beğenmiyor. Bi de kravat biraz pahalı. 1 kere  takacağın şeye neden o kadar para veriyosun ki dedi. Ama yapacak bişey yok.

Beni üzen şey; bütün günüm çok güzel geçmesine karşın akşamım neden zehir oldu? Ayakkabım yok, ceketim yok! Of ki ne of!1 haftadır İstanbul'dayım ve hiç bişeyim istediğim gibi olmadı. Galiba bi hafta sonu yine İstanbul'a gelicem. Oysa ben kıyafetim tam bi şekilde dönmek istiyodum!!!

4 yorum:

  1. bir daha gelmene bahane olur belki kıyafet. :)) görüşürsünüz tekrar :)) hadi hayırlısı diyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. ayh canını sıkan bu mu yaniii...

    demek ki insan 17 yaşındaysa bir de ceketi yoksa, hayat gerçekten zormuş :)

    YanıtlaSil
  3. Bir insanın en büyük sorununun ne giyeceğini bilememek olması ne güzel bir şey :)

    YanıtlaSil
  4. hayfanfanii.blog.spot çalındı. oldu http://birhayfaningizlidefteri.blogspot.com/ buraya beklerim.:)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.