4 Nisan 2012 Çarşamba

Mutlu Prens - II

MUTLU PRENS - I

...
Ben girdim triplere. Çocuğa "Allah belanı versin, bütün duygularımla oynadın!" diye mesaj atmamak için zor tuttum kendimi. Neyse telefonum titredi. Mesaj gelmiş. Açtım. Lennon'dan. "Patrick, geliyorum." Rahatladım bi an. Azcık bekledim baktım geldi. Sarıldık, öpüştük, yürümeye başladık. "E, nereye gidiyoruz?" dedim. "Güzel bi yere götürüyorum seni" dedi. Neyse yürüdük, sohbet ettik işte. Bi binaya geldik. Merdivenlerden yukarı çıkıyoruz. Merdivenlerden çıktıkça ortam karanlıklaşıyo. Bu çocuk satanist beni de günün kurbanı olarak seçti, diye bile düşündüm.

En üst kata çıktık, girdik içeri. Çok güzel şirin bi kafe. Çok hoşuma gitti. Lennon oturdu koltuğa, bi adam geldi. "Bayansız almıyoruz" dedi. WTF! Ben oturmadım. Lennon adamla tartışmaya girdi. İlk kez gelmediğini geçende 4 erkek geldiklerini falan söyledi. Adam hiç birini dinlemedi. Bi de bu uygulama 5 aydır varmış.

Neyse çıktık ordan. Meydan'a doğru yürümeye başladık. Nereye, Beatles'a mı, diye sordum. Olur falan dedi Beatles'a girdik. Oturduk bi masaya. Muzlu çikolata söyledik. Başlattı anlatmaya. Ankara'daki sevgilisinden sonra olan ilişkisini anlattı. Dinledim. Tam konu bitti telefonu bitti. Arayan arkadaşıymış, toplanının olacağı kafenin yerini bilmediği için beraber gideceklermiş. Lennon Beatles'a çağırdı onu. Geldi, hoş sarışın bi çocuk. Simetri hastalığı varmış. Deri bi çantası vardı, çok güzeldi. Gözüm kaldı.Tanıştık falan. Sonra kalktık. Ben cüzdanımı çıkarana kadar Lennon ödemiş hesabı.

Neyse Galatasaray Lisesi'nin orada bi yerdeydi toplantının olcağı kafe. İçeri girdik. İşte oturdukları yeri bulduk, yanlarına oturduk falan. Bazıları aşağıda sigara içiyomuş. Neyse onlar da geldi. Önce konuşmak için konular belirlendi. Bunlar okulda LGTB hakları için etkinlik yapacaklarmış. Konularını seçtiler tartıştılar falan. İnsanların bi şeler için vakit harcamaları, ülkeyi yaşanabilir bi yer haline getirmeye çalışmaları beni çok mutlu etti. Keşke ben de İstanbul'da olsaydım ve onlara elimden geldiğince yardım etseydim. Bu ülkede bazı şeyler zamanla değişecek, ha biz göremeyiz belki orası ayrı. "Tabii bizim kendimize göre bir yaşam tarzımız, örfümüz geleneklerimiz var. Oralar çok daha farklı bir noktada... İnşallah bizim Türkiye'de gay belediye başkanı olmayacak ve olmamalı."diyen insanların olmayacağı ülkede yaşamayı kim istemez ki.

Bi yandan Lennon'la ufak çaplı bi yakınlaşmamız oldu. Bacaklarımız değmesi, koluna yaslanmam... Bi yandan da masanın öbür yanındaki çocuğu kesiyorum ama.

İkinci kahramanımız ise Xavier. Aynı Xavier Dolan ama daha irisi ve uzun boylusu. Analar neler doğuruyor! Ben bi yandan Xavier'i kesip Lennon'a yavşıyorum. Az orospu değilim ha! Fark ettim ki Xavier de arada beni kesiyo. Kessin anacım! Gıkım çıkmaz. Harbi çok tatlı, yakışıklı bi çocuk. Ha Lennon'ı da benden uzun bekliyodum ama kısaymış o.O Çok şaşırdım görünce.

Grupta bi lezbiyen çift vardı. İlk defa görüyodum ve çok tatlıydılar. Birbirlerine o kadar yakışıyolardı ki anlatamam. Bi ara Lennon şarabını aldığım kitabın üstüne döktü. Şapşal şey. Toplantı bitti, kararlar alındı. Masadan kalkındı. Kapıda herkesin çıkmasını bekliyoduk. Bazılarının karnı acıkmış yemek yeğe gidilmeye karar verildi. Beni de çağırdılar ama ben eve dönmeyi tercih ettim. Pazar günü piknik yapıcaklar keşkem İstanbul'a olsaydım da gitseydim :( 

Belki gitmeden tekrar görüşürüz Lennon'la. Bunu bana O söyledi. Anam yoksa çocuk benden hoşlandı mı? Peki Xavier, O benden hoşlandı mı? Ben Xavier'den çok hoşlandım. Belki sevişiriz falan. Lennon'la da olsun.  OYŞ! Libidolarım arttı galiba. 

4 yorum:

  1. hangi üniversiteninki çok merak ettim yahu :( bizim okuldakine cesaretimi toplayıp bir katılamadım :D

    YanıtlaSil
  2. yaaaaaaaaaa bende gidecektim onaaaaaa:(:( kısmet değilmişşş bu arada anlatacakların bayağı dolduuu

    YanıtlaSil
  3. Benim bahsettiğim Bay Bilinmeyen'in Xavier Dolan'ın aynı kopyası olduunu biliyo muydun? Boyu kilosu yüzü saçı :)

    YanıtlaSil
  4. Tahminlerim doğru çıktı ya hihoha! Bırak Xavier'i falan Lennon'da kalıver.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.