4 Nisan 2012 Çarşamba

Mutlu Prens - I

İlk kahramanımızın adını "Lennon" koyuyorum. Aslında Lennon'u daha önce anlatmıştım. Biz bununla bi siteden tanıştık. Msn'de takıldık. O zamanlar ben interrail hayali kuruyordum. O da 1 aylık avrupa turundan yeni dönmüştü. Cam to cam konuşuyoduk işte. Bunun üstünde vosvos olan tatlı bi tişört vardı ve ben bunu gözüme kestirdim. İstedim veririm dedi.

Bi süre konuşmadık ben zaten İstanbul'da değildim. Derken tekrardan başladık konuşmaya. Ben bundan hoşlanmaya başladım. Ama Ankara'da sevgilisi vardı falan. Gitti çocuğu görmeye ayrıldı, geldi. Çok mutlu oldum açıkçası. Bununla her akşam kamerada konuşuyoruz falan. Bayağı yakınlaştık işte. Bir de benim ayrılık bunalımında olduğum zamanlarda çok iyi geldi bana. O'nu kamerada izlemek, uyuklayışını görmek hoşuma gidiyor falan. Heralde bu da onu farketti ama bişey demiyo ibiş.7

Ben O'nun ayrılık bunalımlarını dinlerken yakınlaşmayı geçiriyodum kafamda.  Ha bi de bu avrupa turunda Paris'e de gitmiş bana Eyfel Kulesi anahtarlık vercekti falan. Tabii bu sırada bi bahaneyle ben bunun telefon numarasını aldım. Arada mesajlaştık falan. İnternetim yoktu ya o sıra arada mesajla haberleştik.

Bugün buluşmaya karar verdik. Aslında geçen gün konuştuk ne zaman buluşalım diye çarşamba olur dedi. Sonra ne ben konuyu açtım ne O. Bu sabah face'te online'dı. Selam verdim. Ne zaman buluşuyoruz dedi. Ben de farketmez dedim. Bugün onların okulun LGTB kulübünün toplantısı varmış beni de çağırdı. Kabul ettim.

Duşumu alıp çıktım evden. 15,30da buluşacaktık ama ben 14,00 gibi çıktım evden. Geçen gün mesajlaşırken ilgiye ihtiyacı olduğunu anladım. Başını okşayarak uyuturum falan dedim. Ne güzel olur, dedi. Ev 7/24 dolu seni eve de atamam, dedi. Biz de parka gideriz hem sana masal da anlatırım dedim. Evden erken çıkmamın nedeni O'na masal kitabı alcağım içindi. İstiklal'deki D&R'ı bulamadım bi süre. Aşağı-yukarı d&r aradım. En sonunda İstiklal'e baştan girip sol tarafıma dikkatli bakmaya karar verdim ve buldum.

Ne kadar zormuş bi hikaye kitabı almak. Salak salak bir sürü kitap var piyasada. Bir de çocuk kitapları alt raflarda olduğu için yere oturdum bi ara. Eğilmekten belim koptu. En sonunda bi kitaba karar vedim. Mutlu Prens (Oscar Wilde). Kasiyerdeki kızdan bi kalem isteyip ilk sayfasına küçük bi not yazdım. Gittim klasik buluşma yeri olan Burger'ın önüne. Bekle alla bekle yok. "İyi bok yedin Patrick!" diye kızdım kendime. İlk buluşmada ekildiğimi düşündüm. 15 dk falan bekledim Lennon ortalıkta yok! Mesaj atıyorum cevap yok, arıyorum açmıyo! WTF!

...

MUTLU PRENS II

3 yorum:

  1. Geçmişler ola.geçirmişler ola şekerim.

    YanıtlaSil
  2. Ayy salak Lennon yazının içine etti :D

    YanıtlaSil
  3. Gelmiştir diye tahmin ediyorum hemen diğer yazına atlıyorum!

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.