3 Nisan 2012 Salı

Kiminin kalbine giden yol mideden geçerken, kimininde de masadan geçiyor.


BiGay'le konuşuyoduk Gtalk'tan. Ben İstanbul'a gideceğimi söylemiştim dün için. O da bana İstanbul'da olacağını söyledi. E o zaman buluşalım, dedim. Buluşma kararı aldık. BiAdam'ın buluşmasına katılanlara ve başka bikaç kişiye daha haber verdim. Benim için YGS stresini atmak için iyi oldu.

Katılanlar: BiAdam, Gaddar Filozof, BiGay, ÇilekliGay ve Pistis. (Haplo ve Kazu'nun gelebilme ihtimallerini sevdik)

Nerede buluşacağımıza karar vermemiştik Bigay'le. Zaten çok kişi değiliz ya geçenki yere gideriz ya da bi yerde otururuz, dedi. Bana tabii bu cevap yeterli gelmediği için BiAdam'a sordum, Pistis'e sordum. Sonuç olarak saat 7'de Taksim Meydan'daki Burger'ın önünde buluşmaye karar verdik.

Hazırlandım -hazırlanmak dediysek de bikot, bi tişört- evden çıktım. Ya dolmuşla, ya otobüsle ya da metrobüs-metro kullanarak gidecektim Taksim'e. İlk günümde dedim yolu ne kadar uzatırsam iyidir. Metrobüs'le Mecidiyeköy'e ordan da Taksim'e metroyla gittim. Söylemek gerekirse metrobüste bi çocuğu acayip şekilde kestim. Tatlıms, çok tatlıydı. Metroda kimseyi kesmedim galiba. Ya da bilemiyorum. Ha zenciler vardı, onları kesmiş olabilirim.

2-3 dk gecikmeyle Burger'ın önüne geldim. BiAdam'la Gaddar'ı gördüm, sarıldık, öpüştük falan. Beklerken telefon çaldı. Telefonu açmamla yüzüme kapanması bir oldu. Bigay'le Çilekli yanımızdalarmış da ama bizi tanımadıkları için aramış, görünce benim telefonu açtığımı kapadı hemen. Onlarla da öpüştük, selamlaştık.

E kim gelmedi? Tabii ki PİSTİS! Şaşırdım mı, hayır :) Bekle alla bekle yok kız ortalıkta. Aradık işlerini teslim etmesi mi gerekiyomuş neymiş. Biz ilerlemeye başladık. Sonra bi daha konuşuldu Pistis'le McDonalds'ın önünde bekledik biraz da. Meğersem Bigay yanlış anlamış. Yürümeye devam ettik. Restaurant-kafe-pastane karışımı bi yere oturduk. Üstümüzdeki fazlalıkları çıkardık bi baktık ki Pistis bizi arıyo. O da geldi tamamlandık.

İki yeni "muhteşem" insan tanıdım; BiGay, Çilekli.
Pistis yine o güzel yere götürdü bizi.

Biadam: Geçenki gibi neşesi üstündeydi, biraz yorgundu galiba.
Gaddar: Bıyıkları yakışmış. Uykusu vardı, esneyip durdu.
Bigay: Daha uzun bekliyodum. En azından benden uzun birisini. Pepee'i çok seviyor :)
Çilekli: Kendisiyle ilgili bi şey düşünmemiştim ama nickname'i -çilek- gibi tatlı birisi. Galiba Pistis'ten çekecekleri var. Süngerbob'lu sweatshirt'ü çok güzel.
Pistis: Bu kız hep aynı valla. Bi de bişey öğrendik; Pistis'in kalbine giden yol "masa"dan geçiyor.

Güzel bi akşamdı. En kötü akşamımız böyle olsun.

Şimdi uyucam. Erkenden kalkıcam, doktora gidip 4 günlük rapor isticem sonra bütün gün tükkan tükkan gezip kıyafet bakıcam. Annemin kankası sözünü tutarsa akşama da Ortaköy'deyim.

Bigay ve Biadam'ın isimlerini yazarken karıştırmamak için çok çabaladım.
Madonna'nın klibini çok beğendim ama dansçılar çok Kazaky'mtrak olmamış mı? Hatta baştan ben dansçıları Kazaky sanmıştım.

5 yorum:

  1. Yeni insanlar tanımak her zaman güzeldir.

    YanıtlaSil
  2. Esnediğimi fark etmemiştim=/ İşten çıkıp geldim ama mazur görün beni=(

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. :)) şu ara asosyalliğin dibini görüyorum..

    YanıtlaSil
  5. Aslında benim boyumla ilgili bir kompleksim yok ama gerçekten o ilk buluşma sahnesinde bende kendimi kısa hissettim haklısın yani :)

    neyse Allah'tan sürekli ayakta durmuyoruz, oturunca bende bir anda devleşiyorum zaten hehehaeheaha

    ama bu buluşma ve pr hizmetlerin için çok teşekkür ederim.. tekrar görüşmek üzere.. her şey çok tatlıydı..

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.