17 Nisan 2012 Salı

İlk aşık olduğum zamanı hatırlıyorum. İlk okul 3. sınıftaydım. Adı Gizem'di. Ne de güzel bi isim. Başta bizim sınfta değildi. Başka sınıftan bizim sınıfa gelmişti. İyiki de gelmişti. Hoşlanmıştım bu kızdan. Bayağı da hoşlanmıştım işte. Napsam ne etsem bu kıza açılsam diye düşünyordum öğleden sonraları eve gelince.

Annem-babam çalışıyor, kardeşim anneannemlerde kalıyor ben de öğleden sonraları evde tek başıma kalıyorum. Düşünecek çok vaktim oluyor. Çocukluk aklı, eve gelirken bi şişe kola alırdım. Neden mi? Tabii ki içmek için. İçip, sarhoş olmak, şarhoş olup dertlerimi unutmak için. Her gün 1 litre kola bitirirdim. 

Gizem'e vereceğim hediyeleri, hediyeleri verirken söyleyeceğim aşk sözlerini düşünürdüm. Kalpli bi silgi almıştım ona. Her okul çıkışı vermeyi planlıyordum. Ama hiç okul çıkışlarında yalnız olmuyordu ki. Nasıl arkadaşlarının arasında "Gizem bi dakika gelir misin?" derdim ki? Peh, benden adam olmazmış.

Eve döner ağlardım. Kolamı içip duygulanır yine ağlardım. Arada gazoz içerdim. Şimdi anlıyorum ki kolayı bira, gazozu da vodka yerine koymuşum demekki.  

5. sınıfın sonları, herkeste ayrılık hüznü. Sınıfımı sevmesem de  bende de bi ayrılık hüznü vardı. Herkes kendine bi anı defteri edinmiş herkese bişeyler karalatıyor falan. Benim de kot desenli bi anı defterim vardı. Yazdırmıştım herkese bişeyler. Berat diye bir arkadaşta da anket defteri diye bişey vardı. Çok ilgimi çekmişti. Bana da doldurmam için verdi. 

Bütün soruları özenle cevapladım.  Son soruya geldim. "Sevdiğiniz kızın/erkeğin adı ne?" Hemen cevap verdim. "Gizem K...K" diye. Anlaşılmasın diye soyadını eksik yazmıştım aklımca. Sınıfta 2 tane Gizem var ve bunlardan birisi benim sevdiğim kız olduğu için hemen anlaşıldı. O zaman da şimdiki gibi salakmışım. Berat defteri Gizem'e göstermiş. 

Bi anda sınıfın kızları başımda toplandı. Aralarında Gizem de var. Bi kaç tokat yedim. Biraz da azar işittim. 

Sonra ne mi oldu? İnanın ki hatırlamıyorum.

1 yorum:

  1. ben geçen hafta 3. sınıflara staja gittim. inan zamanında daha iyiymiş, bizde birbirinden hoşlananlar tekmeliyodu birbirini:)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.