3 Nisan 2012 Salı

Biadam, beni eversene!



Oturduğun yerden kalkarsın. Ayaklarına bakarsın yerindeler mi diye. Yerinde oldukları için mutlusundur. Alırsın üstüne bişey kapıyı seslice çarparak atarsın kendini dışarı.

Dün bişey anlamadım dışarı çıktığımdan. Kalabalık ortamlarda çevrenin tadını çıkaramıyorum, o zamanlar benim için önemli olan çevreden çok ortam oluyor. Yanımdaki insanlar güzelse, sohbet iyiyse iyiyimdir, mutluyumdur.

Sabahın köründe kalktım üstüme geçirdim bi pantolon, bi tişört çıktım evden. Sağlık ocağına gittim rapor almak için salak adam atar yaptı, vermedi rapor. Annemin patronunun bi tanıdık doktoru varmış yarın ona gidip alıcam raporu artık.

Sağlık ocağında çıkınca direk bi AVM'e gittim ortamı yokladım. Piyasada nasıl ceketleri pantolonlar var diye. Baktım, baktıkça içim karardı. Yok anam hiç birini mi beğenmez insan? Beğenmedim işte. Ordan atla minibüse başka AVM'e. Neyse 1-2 ceket beğendim sonunda. Cidden beğendim. Babam bana oxford ayakkabı yaptı demiştim ya. Anladım ki o ayakkabılar uzunca bi süre giyilmeyecek. Çünkü her baktığım klasik ceket midemi kaldırdı. Karar verdim ki renkli bişeyler giyecem. Mavili mavili keten ceketler çok hoşuma gitti. Ama hala karar vermiş değilim. Bi kaç gün daha dolaşmam gerekicek sanırsam.

Gezmek bişey değil. Ama o yorgunluk? Anlatılmaz. Ben, GERİZEKALI Patrick! Evden çıkarken kalın tabanlı ayakkabılarımı giymek yerine cool olayım diye incecik tabanlı bez ayakkabılarımı giydiğim için ayaklarım hala zonkluyor. Hani 2 saat gezmiş olsam neyse. Ama sabah 10'da çıktığın eve akşam 6.30'da dönersem olacağı bu.  Bunun 1.5 saati yolda geçti dersem of anam of.

Taksim'de 2. el mağazalara baktım belki güzel, değişik bişeyler bulabilirim umuduyla ama bulamadım. Kadınlar için güzel şeyler var ama erkekler için pek fazla çeşit yok. Lacivert bi ceket beğenebildim sadece. Ama satıcı adam çok tatlıydı.

Tatlı demişken otobüste bi çocuk kesmişim var ya anlatamam. O beni kesti mi? Yan gözle bile bakmadı, salak şey! Biadam, beni eversene!

Her şeyi geçtim de Galata'yı özlemişim be abi. Azcık yürüdüm, iki dinlendim de iyi geldi.

17 yaşındaysanız ve alışverişe giderken hangi ayakkabıyı giymeniz gerektiğini bilmiyorsanız hayat gerçekten çok zor.

2 yorum:

  1. Erkekler olarak giyecek bir şey bulamıyoruz zaten. Koca koca mağazalar kadınlara hizmet ediyor resmen. Çok dertliyim çok.

    YanıtlaSil
  2. gel everim :p kıhkıhkıhkıh

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.