26 Mart 2012 Pazartesi

Sıkıntılı bir gün.
Sıkıntılı beş gün daha.
Pazar günü YGS'e giricem. Bakalım nasıl geçecek. Son denemelerim çok kötü değil. Bilmiyorum nasıl geçecek. Geçsin bitsin istiyorum bir an önce.

Tabii ki de tek derdim YGS ya da ÖSS değil. Tek derdim MEZUNİYET KIYAFETİ! "Sakin ol şampiyon daha bir sene var" diye bi post'um olması lazım. Orda istediğim bi ayakkabının fotoğrafını koymuştum. Babama da söylemiştim bana öyle ayakkabı istediğimi. Adam yapmış. Çok şaşırdım yaptığını öğrenince. Hatta kendi kendime hiç güzel olmamıştır diye düşündüm. Kendi kafamdan kombinler oluşturdum. Nasıl gömlek, nasıl pantolon vs vs. Geçen gün annemden istedim bana ayakkabının fotoğrafını mail attı da çok beğendim. Cidden beğendim ya. Ve kafamdaki bütün kombinler yıkıldı. Renkli renkli gitmek istiyordum baloya ama  oxford ayakkabıların üstüne fazla renkli giyilmez ki. Hatta bi arkadaşım bugün "masa örtüsüne göre koltuk takımı seçmek olmuş seninki" dedi. Haklı ama ne yapabilirim. 

Annem cumartesi sabah burada olucak. Beni yalnız bırakmak istememiş sınav günü. Ne anneannem ne dedem götürürdü beni sınav yerine. Kendi kendime gider gelirdim. Moralim bozulabilirdi. Neyse gelsin. Lennon'lu tişörtümü İstanbul'da unutmuşum gelirken onu getircek, sınava onunla giricem. Hem rahat hem Lennon'un şansı üzerimde olsun. (pek inanmam şans işlerine ama sevdiğim şeyle sınava girmek isterim) Anneme VOGUE aldırttım. Angelina kapak diye, onu da getircek. 

Pazar günü gece de İstanbul'a dönücez annemle. Çok özledim İstanbul'u hem de çok. 5 gün kalıcam hem stres atıcam hem de mmezuniyet alışverişimi yapıcam. Kıyafetlerimi alınca "Patrick Mezuniyet Balosunda" diye yayınlarım diye düşünüyorum. Düşünüyorum da zor iş alışveriş işi. Kravat, kemer, kol düğmesi, ceket bla bla bla. Ve bunlar için 3 günüm var. 17 yaşındaysanız ve mezuniyet balosu alışverişi için 3 gününüz varsa hayat gerçekten çok zor. 

Tekrardan söylüyorum ki blog'u çok özledim. Kim ne yazdı meraktan çatlıyorum. İstanbul'a gidip bütün yazıları okumak için sabırsızlanıyorum.

Hadiyin şimdilik hoşa kalın. Eğer uzunca bi süre bişey yazmazsam bilin ki YGS'den sonra ölmüş olabilirim.

XOXO

5 yorum:

  1. tekrar yazmana sevindim uzun zaman olmuştu yazmayalı. sınavında başarılar dilerim iyi geçer umarım.

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin!!

    rahat gir, umarım güzel geçer, şimdiden başarılar.

    sonra çoook rahatlicaksın :)

    YanıtlaSil
  3. ya bu kadar kasma dicem ama hepimiz biliyoruz sınav stresi çok boktan bişi hepsinden kurtulduktan sonra iyi de gitse kötü de gitse dünyanın yükü kalkmış gibi oluyor insanın üstünden

    sana başarılar...

    YanıtlaSil
  4. sınavında başarılar :) unutma; su akar yolunu bulur :)

    YanıtlaSil
  5. ilirmia,
    beni özleyen insanların olduğunu bilmek beni mutlu ediyor :)

    triplus,
    teşekkür ederim.

    o gay,
    attım yükü omuzlarımdan rahatım.

    sera mira,
    teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.