31 Mart 2012 Cumartesi

Barış Manço'nun sesi yankılanıyor kulaklarımda: "Bugün bayram, erken kalkın çocuklar..."

Bayram mı neyin bayramı? YGS ne zamandan beri bayram oldu acaba? 

Her neyse. Yarın sabah kalkıcam, duş alıcam. Giyinicem. Kahvaltı edip annemle birlikte kampüse gidicem.
Ne giyeceğime uzun düşünce sonucunda karar verdim. Bol bi eşofman altı, Guns 'N Roses tişörtüm ve bi arkadaşımın aldığı kırmızı donumu giymeyi düşünüyorum.  
Sınava giricem, sonrasını bilmiyorum. 

Biletimi aldım. Yarın gece 23.30'da binicem otobüse. Sabah 6.30 sularında Esenler Otogarı'nda İstanbul'u selamlıcam.

Aramak isteyenler için: Sınav 12.40'da bitiyor. Arayanlarla itinayla konuşulur, itinayla tesellileri dinlenilir. 

Hepsinizi çok öptüm. (içimden geldi valla)

3 yorum:

  1. Sevgili Patrick , yarın ki sınavında sana başarılar diyorum; şansın bol , zihnin açık olsun :=)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.