4 Şubat 2012 Cumartesi

Yatsam kalksam ve saçım uzamış olsa... Ama uzamadı!



İsyankar Patrick'den arda kalan yine bi kucak dolusu İSYEAEAEAEEAAN!

Ne mi oldu? Özlediğimi farkettim. Ne kadar çok sevdiğimi farkettim. Unuttum, hayatıma devam etmeye çalıştım. Yeni arayışlara girdim, bulamadım. Olsun. Kızıl bana geçen gün selam verdi msn'den. Çok şaşırdım. Acaba tekrardan Kızıl'a mı dönsem?  TANRIM, ne planlıyorsun yine benim hakkımda?!

1 haftaadır dersaneye gidip geliyorum. Sıkıldım artık. Sınava girsem de kurtulsam.

Çok önce yazıştığım bi çocuk vardı. Ben o zamanlar interrail hayalleri kuruyodum kafam da o da yeni dönmüştü tanıştığımızda. Bana Eiffel anahtarlık vercekti İstanbul'a gidişimde. 2 kere İstanbul gittim ve haberleşemediğimiz için alamadım. Bi de görüntülü konuşurken üstünde vosvoslu tişört vardı onu da istemiştim. Geçen gün selam verdim. Konuştuk biraz. hoşlandığı biri varmış Ankara'da. Ama daha hiç görüşmemişler falan. Ama ben piçim ya başladım yavşak yavşak konuşmaya. KIHKIHKIH. İşte sonra ben uyudum.

saçımla dalga geçene küserim!
Dün dersaneden sonra saçımı kestirdim. Artık zamanı gelmişti ama lanet olsun ki orospu berber direk makineyle daldı. Hop dur diyemeden gitti saçlarım. Kısacık kaldı! Hiç bu kadar kısalmamıştı saçım. Kafamın 2/5'ini alnım oluşturduğu için sik gibiyim şuanda. Bugün dersane. Pazartesi okul! Of ne dalga geçecekler benle. Ciddiyim bok gibiyim. Kulaklarım da KEPÇE!

Dün akşam o konuştupum çocukla görüntülü konuştuk. Saçımı kestirdiğimi söyledim merak etmiş. Beğendiğini söyledi ama yok lan ben kendimi beğenmiyorum. Böyle saç mı olur?! Yalnız çocukla görüşmeyeli o kadar çok olmuş ki özlemişim piçi. Üstünde de vosvoslu tişört vardı.

Sonra İzmir'den bi arkadaşımla görüntülü konuştuk. Uzun zamandır tanıyoruz birbirimizi ama hiç kamera açmamıştık. Birbirimize bilekliklerimizi falan gösterdik. Ehehehe.

Karlar eriyor, her yer su. Hava ısınıyor!

Şarkıyı çok beğendim. Bruno benim bebeğim.

Umarım tez zamanda şu kısa saçlarım uzar!

Hadi Patrick önce duşa, ordan da dersaneye deneme sınavına gider.

2 yorum:

  1. karar eriyor evet sabah evde bi çıktım yerde 10 cm kar ve iri taneler halinde yağıyor :)) çok güze fotoğraflık manzaralar oluşmuştu yine halende yağıyor o.O ne bereketi bir kış oldu

    YanıtlaSil
  2. karlar düşer, düşer düşer sevinirim.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.