10 Şubat 2012 Cuma

SIPAĞTAKIS!


Spartacus'ün kimilerine göre 2. kimilerine göre de 3. sezonu olan Vengaence başladı. Kendimi zor tutuyodum izlememek için, ders çalışmam lazım diye. Ama dün geçe dayanamadım izledim.

Pişman mıyım?
Asla!
Bir daha olsa yapar mıyım?
EĞVEEĞT!

Spartacus'ün kitabını okuduğum için sonunu, olacak olayları biliyorum. O ilk iki sezondaki gibi heyecanlı değildim açıkçası. Dün gece canım çok sıkıldı. Ve ne yapsam diye düşünürken Edison'un yüzü gözü hürmetine bi ampul yandı. Neden Sıpağtakıs'ı izlemiyodum ki?

Diziport sağ olsun iki bölümünü de koymuş. Açtım, biraz heyecanlıyım falan böyle. Yeni Sıpağtakıs'ı görcem yeni sevişme sahneleri falan. Ağzımın suları akmaya başladı daha izlemeden.



Özlemişim tamam ama bi yavanlık var bu iki bölümde de. Anlayamadım. İkinci sezonda Spartacus yoktu ama bi heyecanlıydı, bi çekiciliği vardı, kendini içine çekiyodu. Yeni Spartacus'ten mi kaynaklı onu da bilemedim. Yakışıklı ama bi tuhaf işte. Kurt adam olaymış iyimiş. Andy'i çok özlemişim. O'un o bakışları falan yok bu Liam'da.


En çok özlediğim ne mi olmuş?
Lucretia.
Ekrana gelince bi heyecanlandım, kalbim atmaya başladı falan böyle. Oyş, cidden özlemişim bu kadını. KAdın ortaya çıktıktan sonra diziye bi renk geldi, biraz daha çekti beni içine.


(yeni) Spartacus'le Mira olmamış.

Glaber benim bebişim.

Ilithyia acaba ölcek mi? Pilavlı mevlüt yaparım. Çok uyuz oluyorum O'na. Varro'nun ölümüne neden oldu ya, OROSPU!

Agron da çok ilgimi çekiyor. Seppius ve Seppia kardeşlerden bombalar bekliyorum.

Eski Spartacus, Varro ve Sura'yı çok özledim!

R.I.P ANDY!

1 yorum:

  1. SPARTAKUS NASIL O BÖLÜMDE OLSUN PATRİCK O SPARTAKUS KAREKTERİ Andy Whitfield LENF KANSERİNDEN ÖLDÜ!!!! HABERİN YOKMU???

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.