14 Şubat 2012 Salı

Sevişenler ölmesin ama ben de sevişeyim istiyorum


Önce bi dedikoduyla başlıyım. Bi'gay İstanbul'a gitmiş ve Pistis'le şarap içmişler. Hem de bugün. Ehehe nasıl kıskandım ya. Ben bunalıyorum burda elalem buluşup şarap içiyor. Pistis'i bana yolladığı kargonun gelmediğini haber vermek için aradım ve bunları öğrendim. Yıkıldım anacım. Neyse Bi'gay'i bana zorla hediye alması için ikna ettim. Anlaşılan biraz sarhoş. Ayılınca "Sarhoştum, hatırlamıyorum!" demez umarım.

Hayatım aynı, bok gibi devam ediyor. Anlattığım çocuk yarın Ankara'ya gidiyor hoşlaştığı çocukla görüşmek için :( Aralarının kötü olmasını istemem ama kötü olursa da benim şansım açılır biraz. Ama iyi anlaşıyoruz. Beni okulunun LGBT grubuna ekledi. İstanbul'a gidince bi derneğe üye olucaz. "Aşk örgütlenmektir."

Ve Partick'in götü kalkar.
Geçende msnde kişisel iletimi bitter çikolatalı bişey yapmıştım. İlkokulda aynı okuldan bi arkadaşım vardı. O bana "çikolatamın yarısını seninle paylaşabilirim" dedi. Ah sağol, ne gerek var derken konuşmaya başladık. Ben bu çocuğun gay olduğunu düşünüyordum. Okuldaki tavırları falan filan. Neyse ben bi ara çok merak edip fake bir msn adresi alıp ona bunu sormuştum. Ne kadar da salağım. Tabii ki bişey dememişti.

Neyse işte sarhoşmuş geçen akşam. Napıyorsun, dedi. İnternette takılıyorum, dedim. Nerelerde takılıyosun, dedi. Face, twitter falan. Sen?
Face, Gmail, Romeo

Küçük bi hediye alanım bile alan yok!
Romeo dedi lan. Napsam acaba. Acaba Romeo'dan konuşmaya devam mı etsem, yoksa saf ayağına mı yatsam? O Gay açıktı msn'de ona sordum. Ne yapayım falan filan diye. En sonunda karar verdim.

-Romeo?
-Öylesine bi site, gereksiz bi yer. Boşver

Israr ettim azcık söylesin diye ama söylemedi. Ertesi gün ben sordum "Gay ya da biseksüel misin?" diye. Gay'miş öyle dedi.

Bilmiyorum sanki bana yavşıyo gibi. Ama kafamda da kuruyo olabilirim. Ama yavşıyo mu acaba?

Kaç gündür yıllık derdine uykuz kalıyorum arkadaş ya. Son günlere bırakırsak olacağı bu tabii. Lanet olsun. Daha yazılacak çok insan var. Ama yazacak şey tükendi bende. Yok ya ne zor şeymiş anam birini mutlu edicen diye yazı yazmak. Yok bana göre değil. Ana avrat küfür etmek istedim insanlara "Umarım hayatın başarılı" olur yazmak çok koydu bana Blog!

Sevgili Blog'um,
Sevgililer Günün kutlu olsun.
Umarım bi gün canlanırsın da şu an sevişen bir çok sevgili gibi biz de sevişiriz!

5 yorum:

  1. isyeannnnnnnnnnnnn kıyamam sanaaaa bennnnn canım benim

    YanıtlaSil
  2. ah be tatlı çocuk, o kadar geç hediye istedin ki, hem sarhoşum hem de otobüse bineceğim zaman..

    yani tam bir zamanlama hatası.. keşke daha erken arasaydın.. çünkü pistis ile birbirimizi mutlu edebilmek için sürekli hediye alma telaşındaydık..

    neyse buradan da yazmışsın ya aklımdasın, ilk beğendiğim tatlı şeyi sana alacağım, söz :)

    YanıtlaSil
  3. pistis,
    sen de benim canımsın ama şu hediyelerimi bi alabilsem ölcem mutluluktan.

    bigay,
    tatlı mıyım cidden?
    ay acaba ne alacaksın çok merak ettim. sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. patriccccckkkkkkkk :D tatlım sen benim kayıp ikizim falan olabilir misin acaba, çok merak ettim :D senin bloğunu daha yeni okudum, tabii ki baştan sona değil ama okuduğum kadarı bana yetti yani. aynı yaşta ve hemen hemen aynı koşullarda olmamızın verdiği rahatlıkla sööyleyebilirim ki, cidden seni acayip iyi anladım be tatlım. sen yine de aşk meşk işlerine bulaşma bence şu aralar pek. hadi öpüldün. umarım en kısa zamanda tanışabiliriz :D

    YanıtlaSil
  5. @adsız
    tatlım (yalan dünyadı nurhayatın sesinden) bi mail kadar yakınındayım. canıms. istediğin zaman bi mail at ;)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.