1 Şubat 2012 Çarşamba

Sevdiğim Adamlar - Barış Manço

Üzülmem ki öldüğüne. 
Ne de olsa arkanda o kadar güzel şeyler bıraktın ki.
Belki böylesi daha iyi.
Kirli dünya daha da kirlendi. 
Sen hala en temiz hatıraları süslüyorsun. 
En güzel anılara eşlik ediyor sesin.
İyi uyu.
Dinlen.
Seni dinleyip, dinletmek borcumdur.


Hatırladığım en eski şey olsa gerek Barış Abi. Televizyonda O'nun programını izlediğimi hatırlıyorum ve anneme yalvardığımı beni de o programı götürmesi için. Otururdum televizyonun önüne izlerdim. 



Akıldan silinmeyen şarkıların adamı değil midir? 


 
Nane limondan nasıl ilaç yapacağımızı öğretti. 


Oturduğumuz yerden dünyayı gezdirmedi mi bize?


Oğlu Doğukan (en sağdaki) bi programda "bize iyi baba olmadı" tarzında bişey söylemişti. Onlar için üzücü ama biz'e çok iyi bi ABİ oldu.


Karşılıksız sevmek güzel şey.


Özledim seni, KOCA ADAM! Dediğim gibi güzel güzel dinlen. Üzerine yıldızlar yağsın!

4 yorum:

  1. ne güzel anlatmışsın. eline sağlık.
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  2. Şu an 50 milyon kişi bizi izliyor diyordu. Hiç unutmuyorum. Hala kulağımda ses tonu, özellikle el hareketleri...

    YanıtlaSil
  3. Patrick'in dünyası san. tic. ltd. filan derken ben daha eğlenceli farklı bi'yer bekliyodum. Çok resmi bir site olmuş.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.