26 Şubat 2012 Pazar

Pistis'in hediyeleri geçende elime geçti. 4 kitap bir de şeker mi şeker oyuncak. Angry Birds'in kırmızını yollamış. Nasıl sevindim anlatamam. DnR'da görmüştüm ama fazla inceleme vaktim yoktu. Hatta oyuncağı görünce aklıma şu son sevgilim geldi. Neden mi? Öyle işte.

Pistis yolladığı bi kitabı önce okumam için önerdi ama o kitap beni hiç sarmadı içine çekmedi. Ama okumaya devam ettim. Dün gözüm  Pistis'in yolladığı başka kitaba kaydı. Gizli  Anıların Yolcusu. Biraz okudum, biraz daha okudum. Bi baktım ki kitabı bırakamıyorum. 147. sayfaya gelmişim. Bi kerede bırak 147 sayfa kitap okumayı 50 sayfayı zor okurdum. Neden bilmiyorum ama çekti bu kitap beni kendine. Gay bi ilişki anlatması gereken kitabın, kahramanın hala bi erkekle tanışmaması beni daha da meraklandırdı galiba. Hem kitabın 147 sayfalık kısmında sanki Aşk-ı Memnu havası vardı. Merakla bekliyordum bir sonraki sayfaya geçmeyi. Sonra baktım olcak gibi değil, yattım.

Bu sabah kalktım kahvaltımı yaptım üstümü değiştirip dersaneye deneme sınavına gittim. Deneme sınavı dersanenin rutin sınavlarında biri değil. TÖDER'in sınavı. Bu sene TÖDER'in bende bi anlamı var. Mesela eski sevgilimin sesini ilk defa o sınav sonrasında duymuştum. Ben sınavdan çıkmıştım, o da istanbulda girmişti o sınava. Aramıştım onu. Çok konuşamadık, sesim titredi. Dışarısı soğuktu falan. Neyse aklıma bi kez daha düştü durduk yere. Aramayı düşündüm, aramadım. Geçti bitti. Unutmuştum ne güzel işte. Duygulandım, biraz hüzünlendim işte durduk yere. 

Eve geldim kitaba daldım yine. 310'a falan geldim. Biraz melankoliğim bu akşam.

Söyledim mi bilmiyorum ama şu hoşlandığım çocuk Ankara'ya gitmişti ya. Sevgilisinden ayrılmış. Buna çok sevindim, kabul ediyorum. Ama dün yeni biriyle buluşmuş. Kanka ayağına takılıyoruz.

Bu arada kırmızı angry bird'ümün adını CABBAR koydum. Bence Cabbar çok seksi bi erkek adı. Cabbar diye bi sevgilim olduğunu düşündüm de ne tahrik edici. Her gece Cabbar'a sarılıp yatıyorum. 

Canımım sigara istediği şu günlerde şu yazının şarkısı da müslüm gürses'ten bi şebnem ferah şarkısı olan SİGARA olsun.

1 yorum:

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.