23 Şubat 2012 Perşembe

Merhaba bu bi deneme mailidir. ne işe yaradığını bilmiyorum. galiba attığım bu mail blogda yayınlanacak. kısaca söylemek isterim ki internetim kesildi. ve annem ygs'den sonra ödeyecekmiş faturamı, ders çalışayım diye. te allam! neyse işte anlayacağınız 

ÖSS'E GİTTİM GELİCEM!*

*Bu blog öss nedeniyle kapalıdır. Ha annemi ikna eder ve faturamı ödemeye ikna edersem dönerim yine. 

Neyse ki gmail internetim kesik olsa da çalışıyor. 

Bana mail atabilirsiniz :) iminthebed@gmail.com 

öptüm canıms.

17 yaşındaysınız ve internetiniz kesikse hayat gerçekten çok zor. 

3 yorum:

  1. "17 yaşındaysınız ve internetiniz kesikse hayat gerçekten çok zor."

    bu cümle beni benden aldı ve yarım saat güldürdü be patrick. ne diyeyim :D

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun.
    Ama annen haklı bence ;)
    Önce istediğin okulu kazan, sonra internette geçirebilecceğin çok vaktin olur..
    Hayatı bir kere elinden kaçırırsan sonra yakalamak çok zor..

    YanıtlaSil
  3. gay panda,
    öyle ama.

    bir gay,
    teşekkür ederim

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.