5 Şubat 2012 Pazar

Hop dedik Patrick, orda kal!




Şu gif geçen gece beni çıldırttı. Nasıl seksi bi gif'tir anlam veremedim. Depp çok ateşli bi gençmiş. Allam yerim ya ben onu. Bi de Depp'in o gif'teki tarzı benim çok hoşuma gidiyodu gördüğüm fotoğraflarda ama hangi film olduğunu bilmiyodum. Geçenlerde bi blogda Amy Winehouse'un en sevdiği filmlerden biri olduğunu öğrendim o filmin. Ve şu gif'ten sonra ne olursa olsun izlemeliyim dedim. İndirdim filmi. CRY-BABY

Film ilk andan başladı beni çekmeye. Bir de ben bi kaç gündür Rock 'N Roll ruhu hayalleri kuruyordum. Postallar bol deri ceketler falan. Ama bunu seneye uygulamayı düşünüyodum. Filmi açtım ne göreyim, Depp benim tarzımda bi adam. Yıkıldım kaldım. Kısa bi film zaten akıp gidiyor. Müzikal tarzında bişey. Şarkılar fevkaladenin fevkinde. Seksilik ise hat safhada. Hele şu sahne en seksisi. 


Neyse ben filmimi bitirdim msn'e girdim. Dün bahsettiğim çocuk açıktı. Konuştuk biraz. Filmi önerdim ona şu öpüşme videosunu attım. Ahlaksız teklifte bulundu. Siktir git sevgilinle öpüş, dedim. Bana Depp'le DiCaprio'nun birlikte oynadığı What's Eating Gilbert Grape'i önerdi. İki bi arada olunca yeme de yanında yanında yatmalık bi olduğunu düşünerek hemen indirdim. Konuştuk biraz. Sonra çıktı msn'den. Film inmişti o sıra, filme başladım.  Girdi msne. Ben de böyle dram filmlerine odaklanamam. En sevdiğim türdür dram ama izleyemiyorum. Böyle yanında bişeyler yapmam gerekiyor. O'nun konuşmaya başladım msnden. Sonra filmi durdurdum, O'nunla konuşmak varken filmi niye izliyim ki.

Canımın sıkıldığını söyledim. Görüntülü konuşma isteği yolladı direk. Kabul ettim. Saatlerce kamera açık konuştuk. O'nu izledim ekranda. O kadar tatlı masum duruyordu ki anlatamam. Konuştuk, konuştuk, konuş. Biraz konuştuk dedim ya 5 saat falan konuştuk yani. Hep O'nu izledim ekranda. Neden izlediğimi bilmiyorum. Tamam, kabul ediyorum. Etkilendim çocuktan. Kendimi bi boşlukta hissediyodum ya önüme ilk çıkana, biraz ilgi gösterene kendimi kaptırdım mı yoksa?

O'nda da bişeyler olmasa saatlerce konuşmaz dimi benimle? Ne oluyor hiç bilmiyorum. Bu yazıyı yazarken bile ara ara msn'i kontrol ediyorum, online mı diye. Daha yeni kurtulmuşken aşk belasından ikincisini kaldıramam. Yine İstanbul'a gitmeyi bekleyemem görüşmek için. Görüştükten sonra daha da bağlanırsam, sonra o da beni sevdiğini söylerse ve olaylar geçenkiyle aynı olursa... Düşünmek bile istemiyorum. Kendime gelmeliyim!

Dün bi blogger'a röportaj verdim. Ay nasıl havalıyım lan! :) Yayınlasın link'i paylaşırım.

Ayrıca O Gay'in Mim'i sayesinde mimlenenlerden yeni bloggerlar keşfettim. Yeni insanlar tanımak ne kadar hoş bişey. Çok seviyorum yeni insanlar tanımayı.

Hande Yener'in bu şarkısı her aşık olma evresi öncesinde kulaklarımda olur. 

Kahve içmeye, kitap okumaya ihtiyacım var!

S.O.S

7 yorum:

  1. bitanecik kardeşimmm kitapların bugün yolluyorumm fırsatım olamadı bir türlü hemdeee
    BU YENİ ÇOCUK Kİ LANNNN:):)

    DAVAYLAN DÖVERİ VALLA

    YanıtlaSil
  2. Kim diyebilir bu adamın ( depp'in) 50 yaşına yaklaştığını .. hiç kimse :)

    YanıtlaSil
  3. pistis,
    ne arayon ne soruyon. tabii haberin olmaz!1!!!11bir!

    arsene,
    yaşlanması, yaşlandıkça taşlaşması...

    YanıtlaSil
  4. :)) yollanan bloggerlara tekrar yollanmaması gerektiğini şimdi anlamış olduk işte :)

    yeni bloglar keşfetmek... :D (amaç oydu zaten)

    +öncelikle son zamanlar üni olayına daha fazla zaman ayırman lakin dandik bir cümle olacak ama sanırım olaya da cuk oturacak onun için yazıcam yapcak bişi yok

    polat stayl mode on

    "sonunu düşünen kahraman olamaz"

    polat stayl mode off ahaha

    YanıtlaSil
  5. nasıl zor şimdi tanışmak başka biriyle ahh ahh bilirim bu duyguları umarım hayatına yeni giren insanlar cabalarına degcek insanlar olur :D

    YanıtlaSil
  6. o gay,
    sağ olasın gardaş.

    izmirdeki o gay,
    umarım, umarım, umarım :)

    biadam,
    senin gaddarın var benim o da yok :( elime mahkumum. :( ağlıcam şimdi :'(

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.