11 Şubat 2012 Cumartesi

Gözümüz bayram etsin diye, yoksa abazalığımdan değil yanlış anlaşılmasın.



Geçenlerde can sıkıntısına kendimi internetin haşin dalgalarında sörf yaparken buldum. Bir o yana bi bu yana savruldum durdum. Sörf tahtamla kendimi bir adada buldum. Ne güzel bir adadır, o ada. La isla bonita!

Zevzekliği bırakıp post konuma geleyim. Terimin anlamını O Gay'den öğrendiğim bir şey. BULGE! 

Ekşi'den bulduğum bir kaç açıklamayı sıralayım hemencecik. (Elalem yazmış, bir de açıklama için kendimi mi yorucam?!) 

  • ing. genellikle erkeklerin pantolonlarının önündeki kabarıklık
  • ing. çıkıntı yapmak; şişkinlik yapmak. "cebinde şişkinlik yapan ne?"
  • dünya çapında çok sayıda takipçisi olan bir fetiş.güreşçiler, atletler, her daldan erkek sporcuların üniformaları, pantolonları, şortları itinayla incelenir.sırf "bulge" fetişi üzerine yoğunlaşmış bloglar, internet siteleri de mevcuttur.
  • bazı erkeklere çok yakışır.
  • erkeklerin vücudundaki en güzel görüntüleri meydana getirebilen fiziksel özellik.
  • büyüğü makbul olandır.

Evet bilgilendiğimize göre bakalım ünlülerin kameralara yakalanın bulgelerine. 


Aslında bu post'u sırf Taylor üzerine oluşturacaktım.


Post'un başlığı da "Taylor'ın Ziki" olacaktı. Sonra dedim ki sadece Taylor'ın mı "Ziki" var? Ötekilerin başı kel mi? Sonra uzun bir araştırma sonucu baktım ki ünlüler ziklerini göstermekten hoşlanıyorlar. 


Ne kadar kaslı ve ZİK'li olsa da ben Edvırt'çıyım, kardeş! 


Deyvit, bebeğim yia. (yazar burda ağzının sularını silmekte) H&M pozları da ayrı güzel. Bilsem bana yakışacağını hepsini alırım parama kıyar ama yok. Deyvit kim, Patrick kim?


Sabah akşam sevişecekgillerden olan Pitbull'cuğumun bulgesini göremeyen acilen göz doktorundan randevu olabilir mi? Ha bu arada Pitbull'la ilgili bi espri yapmazsam ölürüm: Köpekten korksaydık Pitbull dinlemezdik! Zaa xDé


Her ne kadar Rap sevmesem de Eminem dinlerim hacı. Eşofmanlı erkeklere bayılırım. Ama yolda zikini daşşağını sallaya sallaya dolaşmasınlar! Benimki de can. OK KİB BYE!


Küçük Heri büyümüş, eşofmangillerden olupğ sokakta boy gösterir olmuş. Canıms ya. Felsefe taşını izlediğim gün aklıma geldi de. O zamandan beri severim ki seni.


Enrique'ninki pek hoşuma gitmedi. Doldurmamış pantolonu. :(

Jack bebeğim ada'dan kurtulmuş da spora başlamış. O da yetmezmiş gibi tayt giymiş. Ne de iyi yaptı. Ama ben Sawyer'cıyım. 


Beybi feysim benim. Beyonce dansına öldüğüm. Gözlerinde kaybolduğum.Neyse ben sustum. Justin beni diskoya, ordan da evine götür!


Bitter çukulata sevmeyen bizden değildir. Usher, yavrum için yanıyo ama hemen üstünü giyin, hastalancan. Sırtına havlu koymaya geliyorum, bekle beni.


Ay, bu adam nasıl tatlı bişi yea. Robbie bana hep şarkı söylese falan istiyorum. En sevdiğim şarkısı olan "She is the one"dır herkes bilsin yane. He bu arada Türk kızını kaptı ama yok Türkiye'de konser vermek falan! Verse sanki gidicem ama olsun.


"Orlando" diye böğürüyorum, başka bişey demiyorum! Canıms ya!


Gamzesinde kendimi kaybettiğim, kıçının kıvrımlarına hayran olduğum, baklavalarını ayranla yediğim; naer yea? Yunan Tanrı'sı değil de ne? Biri bana bunu açıklısın. Ha ziki kesmeyi unutmayın! Mario, sen benim her şeyimsin!


Ailecek severek dinlediğimiz sevgili saygılı grubumuz Coldplay'in solisti Chris'in ziki! diye bi başlık açılır yani.


Finalimizi Justin Bieber'la yapıyoruz. Bence fotoşok. Ha bu arada "Bütün dünya duysun istiyorum, ben Justin ....!"

Biraz uzun oldu galiba. Cem Yılmaz'ın da dediği gibi "Konu uzun!".  
Ricky Martin ve Zac Efron'u koymadım. Ricky'i bilen bilir. Zac'i merak eden ise Tumblr Zac fotoğraflarıyla yıkılıyor. Ben kendisini tumblr'dan tanaıdım. 

Ha bir de bu postu O Gay'e hediye ediyorum.


4 yorum:

  1. Taylor dışındakilerin hepsi senin olsun :D ayrıca alakaranlık kuşağının ilk bölümünde de vardı kendileri ama benim dahil kimsenin dikkatini çekmemişti 2. seri de ortaya çıktı millet bu kim bu o mu yok yahu oldu resmen

    YanıtlaSil
  2. Resimler coşturmuşsun. tabi posta ayrı bi hava katmış ama benim dikkatimi çeken la isla bonita oldu :) glee izleyen biri olarak o bölümde ricky martin'e dibim düşe düşe baktım diyeblirim ;) glee tavsiye edilir!!!

    YanıtlaSil
  3. o gay,
    kabul ediyorum taylor senindir. ötekilerine dokunma.

    adsız,
    benim her zaman ricky martine dibim düşer. glee izlemeyen biri olarak ricky için o bölümü izledim.

    YanıtlaSil
  4. ozman alkışlar sana patrick :) gleek olucak potansiyel var bence sende :D

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.