10 Şubat 2012 Cuma

Bazı şarkılar vardır ki - 5


Geçende bahsettiğim çocuk vat ya, işte O'nunla msnden konuşurken "ne dinliyorum" da bir Ceyl'an Ertem şarkısı çalıyordu, atmasını istedim ve attı. Attıklarınınn arasında yukarıdaki videonun mp3'ü de var.

Bugün harika bi kitaba başladım. Aslında küçükken almıştım kitabı, ama yine okumak istedi canım.
Dokuzuncu Hariciye Koğuşu - Peyami SAFA. Ben sadece kitaba odaklanamam okurken. Bu yüzden de müzik dinlerim. Mp3'üm de bu karışım denk geldi, kitabın havasıyla birleşince pek bi kötü oldum. İnsanı hüzünlendirdi. Sezen Aksu'nun bazı şarkıları çok etkileyici. Ceyl'an Ertem gibi  güzel bi sesten dinlemek de çok koyuyor insana falan işte. Hemen paylaşmak istedim.



VAZGEÇTİM


Vazgeçtim... 
Gözlerinden, 
Vazgeçtim... 
Sözlerinden
Bir ah de yeter. 
Sessizce, kimsesizce, 
Gönderdim dudaklarımı 
Öpme al yeter. 
Hiç tanımaz tenim ellerini, 
Bilmez yüreğim bilmez yüreğini 
Ah bu koku, bu ten, bu dokunuş 
Ah bu delilik sarsar bedenimi 
Yok olmak zamanı şimdi

****

BENİ UNUTMA


Bir gün daha yaşandı ve bitti 
Küçük sevinçleri ve küçük kederleriyle 
Herhangi bir gündü çok önemli değildi 
Seni düşündüğüm birkaç andan başka 
Bilirim herkes payına düşeni yaşar 
Ve her yeni günde değişir hep birşeyler 
Sen de kendi payından bir hatıra seç ne olur 
O ben olayım beni unutma 
Beni unutma, unutma, beni unutma 
Bilirsin unutulmak dokunurya her insana 
Sen de kendi payından bir hatıra seç 
Ve o ben olayım unutma, beni unutma 
Beni unutma, unutma, beni unutma 
Bilirsin unutulmak dokunurya her insana 
Sen de kendi payından bir hatıra seç 
Ve o ben olayım unutma, beni unutma 
Bilir misin seni gerçekten sevdim 
Sevdiğim daha birçok şeyin arasında 
Bir tek seni seçtim hatıralar arasında 
Sebep diye bir küçük mutluluk 
Beni unutma, unutma, beni unutma 
Bilirsin unutulmak dokunurya her insana 
Sen de kendi payından bir hatıra seç 
Ve o ben olayım unutma, beni unutma 
Beni unutma, unutma, beni unutma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.