28 Ocak 2012 Cumartesi

St. Patrick ile tanışma.


Gece kaçta yattım bilmiyorum. Kazu'yla biraz lafladık. Uyucaktım, uykumu kaçırdı namussuz! Neyse kalktığımda saat 11 mi neydi. Babaannem kahvaltıya çağırmış ama kıçımı yataktan çıkarcak halim olmadığı için uykuma geri döndüm. Bi ara kardeşim eve geldi sataştı falan bana. Sonra uyumuşum. Annemle mont almaya gidecektik aradı 15,30 gibi. Uykudan bi uyanışım bi evden çıkışım var görmeniz lazım. 

Neyse işte annemle buluştuk. AVM'e gittik. Dolanıyorum deli danalar gibi mont arıyorum ama yok yeağ :( dolan anam dolan yok. Ben -salak ben- kış sonunda mont almaya kalkarsam böyle olur, yazlıklar çıkmaya başlamış. Hani gözüm tişörtlere kaymadı değil hani. Neyse Defacto'da beğendim bi mont. Tek adam akıllı mont orda vardı. Onun da bi yeri yırtık diye almak istemedim. Sonra annemle yemek yedim. 

Annem wc'e girdi ben de oturdum masada annemi beklerken bi garson takıldı gözüme! OMG! Çok taş lan. Biraz  onu izledim galiba. Hatırlamıyorum zamanın nasıl geçtiğini. Annem geldi. Çıktık AVM'den. Bindik minibüse hop başka AVM'e. Direk Defacto'ya girdim. Baktım başka model mont var. OYŞ, çok hoşuma gitti. Aldırdım direk. Sonra ordan çıktım yürürken ne mi gördüm?

St. Patrick'i. Hemen selam verdim. Elini falan öptüm. Annem "napıyo bu salak, bi gören olmasa bari" bakışları yaydı etrafa. Neyse dedim "bi foto çek bakam". Çekti napcak çekmeyip de. Patrick Baba selam söyledi size. Adam olsunlar, dedi! Öpüşüp koklaşıp ayrıldık. Çok duygulandım. Ağlayasım geldi sarılıp ama yapmadım tabi. He bu arada boyum kısa değil, 180'im anacım. Patrick Baba biraz uzun. 

O değil de buraya hiç fotoğrafımı koyacağım aklıma gelmezdi. Yumurtaya can veren Rabbim neler yaptırıyo, görüyosunuz. Bunların hepsi ya Amerika'nın oyunuysa? (Tamam sustum :P)

Yarın geri dönüyorum lan! Çok üzgünüm! İstanbul'u çok özlücem. Acaba ne zaman gelecem bi daha? Ygs'e az kaldı.

Nerde kalmıştım? Neyse ben gidip biraz yatsam mı? Yok ne yatması! Bilmiyorum. Belki Okan'ı izlerim. Ya da bilemedim bak şimdi. 


6 yorum:

  1. hohohoh benim de bunu canlısıyla çekilmiş videom var :p

    YanıtlaSil
  2. asıl patriğin sol kolu sanki arkanda mı kalmış ne? hehehe
    operadakihainköfte

    YanıtlaSil
  3. hemera-nyks,
    okan candır

    biadam,
    videonu ortalıklara çıkar bakalım :)

    xcoach,
    oyş

    kazu,
    hemen de anlıyo bak hınzıra. baba dedik bağrımıza bastık götümü kaptırdım sonunda. mağdurum da mağdurum!

    YanıtlaSil
  4. yaaa sen ne kadar şanslısın.. ben nasıl bir mont almak istediğimi bilmediğimden olsa gerek hala alamadım.. neden benim de şık bir montum yok allahım..

    hadi benim için bi dua edin de bir montta ben alayım şu ölümlü dünya da :D:D

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.