27 Ocak 2012 Cuma

Lanet olsun içimdeki Pistis sevgisine.

İstanbul'a kar çok yakışıyor. 

Dün konuştuk Pistis'le bugün buluşacaktık. Saat 1'de araşır haberleşiriz, dedi. Ama arıyorum arıyorum açan yok telefonu. Bak geçen gün de böyle oldu. Delirdim resmen yea! Neyse Sarı aradı onun mezuniyet kıyafetini almaya gittik beraber. Sonra çanta falan aldı. Sonra gittik oturduk bi kafeye. Uzun zamandır içmediğim şey olan filtre kahve söyledim. Çok güzeldi filtre kahve. 

Ben yine dakka başı aradım Pistis'i yok anam açmıyo. Sanki yer yarıldı içine girdi. Ha içine girse ne farkeder her yer baz istasyonu orda da çeker telefon ama bizimkisinde iş yok. Biz Sarı'yla konuştuk falan. Bu bana sevgilisiyle ilk öpüşmesini anlattı ama Kezbancılık yapmış. Abi mis gibi çocuk işte öpüş mis gibi. Niye kaçıyon yani? Bizim orda sanki Carlos gibisini bulcan. 

En sonunda Pistis açtı telefonu. Esneye esneye konuşuyo. Sözde 5'te buluşcaktık. Hanım efendiyle (ki hanımefendi denmesinden nefret eder) 4te konuşuyoruz. 6da buluşuruz dedim o zaman. Sonra arkadaşınla vakit geçir acelemiz yok dedi. 6'a kadar oturduk Sarı'yla işte. Sohbet falan filan. Sonra Sarı'yı minibüse bıraktım atladım dolmuşa istikamet Taksim!

Hanımefendi(!) 10 dakka kala haber ver diyo. Haberi verdim 10 dakka kala. Yea dert etme ben 5 dakkada gelirim, kafası yaorı bana. Sonuç? Yarım saat meydandaki Burger'in önünde bekledim. Elim ayapım dondu! Kaç kişi buluşup gitti önümden ama bizimki hala yok!!!

Neyse geldi en sonunda. Hoş bir yere gittik. Oturduk. Yemek yedi. Ben de sıcak çikolata içtim. Sohbet falan derken 9'u 10 geçe kalktık işte. He bu arada bana film, kitap ve aldığı hediyeyi getircekti bi de makinasını getirip seksi fotoğraflarımı çekçekti. Hiç biri yok ortalıkta. Neyse kitapları falan kargolucakmış affettim. 

Geçen akşam beni dışarı çıkarmıştı ve Zümrüt'le tanışmıştım ya. Zümrüt erken kalkmıştı masadan ve ben kalktıktan sonra gelmiş yine. Benim hakkımda "iyi çocuk" demiş. Ay nasıl da mutlu oldum bilemezsiniz sayın seyirciler.

Eve geldim Adını Feriha Koydum'u izledim. De abi ne zamandır izlemiyomuşum. Emir'e ne olmuş öyle. Tipsizleşmiş. Bir de Emir'in babası değişmiş, yerine karizma bi adam gelmiş. Oyş. Neyse ya hadi iyi geceler. Bir de ebana yorum yapan 3 adsızım var. Hep elalemin bloglarında görürdüm adsız yorumcuları, nasıl kıskanırdım bilemezsiniz. ÖPTÜMS!

4 yorum:

  1. naber la? adım var ama adsız adsız yaziim dedim bi de. ama donsuz gibi hissettim bööle de. neyse... tipli Emirler diler huzurlarından ayrılırım
    operadakiadsız

    YanıtlaSil
  2. yav patrick sen mutlu ol ben yazarım sana :) (sapık gibi hissettim kendimi ama)
    ADSIZ ;)

    YanıtlaSil
  3. doğru karar vermışsin.eski sevgiliden dost filan olmaz, otur dersine çalış sen hem bakıyım:))

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.