14 Ocak 2012 Cumartesi

Karlar düştü. Düştü ama ağlayamadım.


Bi kaç gündür hayat benim için zorlayıcı. Bitmek bilmeyen sınavlara bir de arkadaş problemleri eklenince çok ama çok yoruldum.

Çarşamba günü bir zamanlar en yakınım olan insan tarafından tehdit edildim. Perşembe ve cuma da sürdü bu tehditler. Çarşamba günü dilekçe yazarak okul idaresine verdim. Sonucunu merak ediyorum. Daha önce bahsetmiştim çocuktan. Adına DOMUZ demiştim.

Dün akşam Sarı'nın doğum günü kutladık. Daha doğrusu kutlayamadık. Çarşamba günkü tehditten sonra Domuz'un Sarı'nın doğum gününe çağrılmasını istemedim. Daha doğrusu "O gelirse bana söyleyin ben gelmiyim, eğer ben ordayken gelirse kalkar giderim masadan" dedim. Sınıf 29 kişi ve 18 kişi çağrıldı. Kesin gelicekler. Geri kalanlar gelemeyecek olanlar ve Domuz. Ama Domuz'un sevgilisi de gelicek doğum gününe.

O kadar yorgundum ki hiç gidesim yoktu. Ama yakın arkadaşım olunca sike sike gitmek zorunda kaldım. Neyse oturduk masaya ilk biralarımızı içtik, pastalar kesildi,  bi iki dans edildi, fotoğraflar çekildi falan mutlu mesut başlamıştık geceye. Sonra masaya Domuz'un en yakın arkadaşı geldi. Kıvırcık'ı sorguya çekti. Domuz'u kim istememiş diye. Aslında sadece ben değil 18 kişiden çoğu istemedi. Derken Kıvırcık'ın siniri bozulup ağlamaya başladı. Sonra Domuz Kıvırcık'ı konuşmaya çağırdı falan derken ortalık fena karıştı.

Masadan bi kaç erkek Domuz ve arkadaşıyla konuşmaya dışarı çıktılar. Yumruklaşmışlar falan. Sarı'nın doğum günü sikildi. O'nun morali bozuldu ağlamaya başladı. Falan filan bir sürü olay. Derken erkenden kalktık mekandan. Kızları sakinleştirdik, erkekleri tutmaya çalıştık falan derken gece uzadı gitti.

Bugün dersanede Sarı'nın morali çok bozuktu. Sadece O'nun değil herkes gergindi.Pazartesi ne olacak bakalım sınıfta.

Bugün'ün en güzel tarafı lapa lapa kar yağmasıydı. Öğleden sonra akşama kadar yağdı ama sonradan durdu :( Çok yorgunum uyuyup bir daha uyanmasam ne güzel olur.

Ve hastaya bu saatlerde Sevgilim'le olmuş olacağım. Çok mutluyum :)

4 yorum:

  1. domuz denen domuzun senle ne derdi varmış peki?

    YanıtlaSil
  2. benim kardeşimi hangi cahil cesaretle tehtit ediyor onu götün götüne sokarım lan beni hanımefendi kimliğimden çıkarmayın!!!

    derslerini unutma bu arada :D
    ne zaman geliyorsunnn

    YanıtlaSil
  3. o gay,
    gerizekalıca kendi kafasında kurmuş olduğu şeyler var

    pistis,
    ablacığım boşver. 21'inin sabahı İstanbul'dayım. Bi ara motorla gezdir beni. 1 hafta kalıcam

    YanıtlaSil
  4. tamam kardeşim bekliyorumm seni ayıp ettin motor değil helikopter indirrim sen gelde :)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.