30 Ocak 2012 Pazartesi

İSYEEAAEAEAAN!

Kanka naber ya? Canım çok sıkılıyo biliyo musun? Böyle İstanbul'dan ayrıldım falan ya üzüldüm. Ama evdeki huzursuz ortamdan uzaklaştığım için de mutluyum. İSYEAEEAAN!

Dün 17,30 otobüsüne bindim. Gece 00,00'e doğru evdeydim. Otobüste yanımda bi apaçi oturuyodu. Çok istedim bana yanaşsın, oynaşalım ama olmadı. Olamadı. İsteseydi de olmazdı zaten. Bi apaçiyle oynaşacak göz yok bende. Aslında 5 metre ilerimde olsa bozuk gözlerimle belki kapılırdım falan ama neyse ya. Azdım galiba. 17sinden sonra azanı teneşir paklayamayacağı için yapacak bişey yok :( Aslında tuvalet sırasında gördüğüm tatlı çocuğa ne demeli? Noluyo lan bana! Neyse canıms benim intihar etme vaktim gelmiş herhalde. Tanrım, millet çatır çutur sevişirken.... Neyse sustum. İSYEEEAAAEAEAN!

Teyzemle kuzenim bizde. sömestre için anneannemi ziyarete gelmişler. Cuma dönceklermiş. Anlıcanız bi kaç gün başım şişecek. Allahtan kuzen gelirken laptopunu getirmiş de benimkine bulaşmıyo. Az önce arka bahçede kar'lı fotoğraflar çekindik de çok üşüdüm. İSYEAEAEAAEAN!

Bugün dersaneden sonra yemek yiyip waffle yemeğe gittik. Ne zamandır canım waffle istiyodu ki waffle'ı çok kötü yapmışlardı. Yani haftalardır içimde yaşattığım waffle hayalleri yalan oldu. İSYEEAEAEAAAN!

Hadi diceksiniz şimdi neden "İSYEEEAAEAEAAAN!" diye böğürüyon? Bilmiyorum valla. Şu ana kadar canım sıkıldıkça, mutlu oldukça böğürüp durdum. İSYEEAEAEAAN!

1 yorum:

  1. arada isyan etmek iyidir..

    ben de mi bir isyan postu hazırlasam ne?

    iyi fikir ama bu aralar, internete zor ulaşıyorum isyaaan :)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.