8 Ocak 2012 Pazar

İbadet yaptım, mutluyum.

Dinlerle aram pek iyi değildir. Ama kendimce ibadetlerim vardır.
Biri asıl dinim olan Pastafaryanizm'in gerekliliği olan Makarna yemek.
İkinci de Sünger Bob izlemek.

Sık sık makarna yediğim için FSM (Uçan Spagetti Canavarı) bana kızmıyor ama Sünger Bob izleyemiyorum uzun zamandır. Hatta dün bi arkadaşa bu yüzden vicdan azabı çektiğimi söylemiştim. Ve az önce kahvaltı yaparken Cnbc-e'yi açtım. Bir de ne göreyim. Sünger Bob Kare Şort. Allam nasıl mutlu oldum ya. Son bölümüne denk geldim ama olsun. İbadet ibadettir. Kısası uzunu olmaz. Ne bu, sigara mı?

Blog sayesinde tanıştığım bi arkadaşım blog açmış. Ve bana teşekkür yazısı yazmış çok mutlu oldum. Ama yazıya koyduğu şu yandaki fotoğrafı görünce ayrı bi sinir oldum. "Anne bana niye bu ayakkabıdan almıyosun?!" diye ağlıcaktım resmen. Ne güzel değil mi? Düşünsene giymişim bunu dolaşıyorum çocuklar gibi (sanki yaşım 30), ay ne mutlu olurum. Nerde satıldığını falan bilsem anneme aldırmak için nelerimi vermezdim. İnanıyorum güzel yazılar yazıcak. http://benveruhum.blogspot.com/


Ben Patrick olarak Sünger Bob'umu buldum. Evet evet sevgilime bundan sonra "Sünger" dicem. Acaba daha ne kadar bebekleşicem merak ediyorum.

Eğer bu ayakkabıdan gören olur ve bana haber vermezse ya da çok isteyen varsa alabilir de 41 numara. Eğer haber vermezseniz FSM'in uzantılarına havale ediyorum!

Yeni bi din daha buldum kendime galiba. ANGRY BIRDS. Ne kadar çok Tanrım var!

10 yorum:

  1. makarna hariç diğerleri benim de inanç sistemimde var :p Küvette spoonge bobla patrick water bombları var :)
    Şuan üstümde de spoonge bob'lı ve patrickli bitanemin aldıı t-shirt var :)

    İbadet yapıyorum :P

    YanıtlaSil
  2. tanrı hepsini görüyor. cennetliksin :)

    YanıtlaSil
  3. kıhkıhkıhkıh :) güzel oturdu bu laf :p

    YanıtlaSil
  4. makarnada olmasa nolcak bu halimiz bilmem :)

    YanıtlaSil
  5. polyanna,
    FSM'e binlerce kez şükretmeliyiz.

    YanıtlaSil
  6. söz konusu ac kalmaksa evet sükretmeliyiz

    YanıtlaSil
  7. bulursan banada haber ver :D

    YanıtlaSil
  8. Buldun mu o ayakkabılardan ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeak ya nerden bulcam. ama diyosan ki sana yaptiririm, sen dert etme cok mutlu edersin beni :)

      Sil
  9. masrafları karşılarsan sana seve seve yaparım ki bunu ben :D

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.