21 Ocak 2012 Cumartesi

Fatih'in canı cehenneme!

Malum dün karne aldım. 1 tane birim olduğu için teşekkür alamadım. O da ANALİTİK diye salak bi ders. Harbi çok salak ya. Neyse karneden sonra arkadaşlarla oturduk. Salep içtim bol tarçınlı, brownie yedim. Ordan dersaneye gittim. Biyoloji dersine girdim. Fizikçi lokum alcaktı onları yedik. Adam pinti lan! Küçük bi paket almış. 2 tane yiyebildim sadece.

Eve geldim bavulumu falan hazırladım. Beyaz'da az bişey Megan'ı izledim. Ototgar'a gittim.

Truva'dan nefret ediyorum. Koltuk arası mesafe çok az ve benim bacaklarım sığmıyor. Yanıma da camış gibi biri oturdu. Cama yaslandım kaldım öyle. Hareket edemiyorum falan filan.

Bi ara dalmışım arkadan bi çocuk böğürmeye başladı. Hayko Cepkin gibi. Valla bak abartmıyorum. Yanında ki kadın da "Fatih sus dedim sana!" diyip durdu. Ama Fatih'in içine bi kere öküz  kaçmış bunu kimse çıkaramaz. Acaba elin gavur memleketlerinde de uzun yol yolculuklarında bizimkiler gibi salak çocuklar bütün otobüsü rahatsız ediyor mudur, diye düşündüm durdum ondan sonra. Güle güle, UYKU!

Esenler'e geldim. Aldım bavullarımı bindim metroya. İndim metrodan babam aldı beni. Eve geldim attım kendimi yatağa. Az önce uyandım.

Patrick'in bi haftalık "İSTANBUL SERÜVENİ" başlasın!

XOXO

4 yorum:

  1. Senin gibi analitik düşüncesi yüksek bir gencin analitik dersinin 1 olmasına şaşırdım :)

    amaaa şimdi dersen ki; bu dersin neresinde analitik düşünüyoruz, her yeri formül, ezberle yap soruları.. hak veririm tabii..

    otobüs yolculuğu benim de canımı sıkıyor, vallahi haklısın.. hayko cepkinle yolculuk yapmak bir başka olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  2. başlasın bakalım istanbul maceran :))

    otobüs, tren vs yolculuklarında en nefret ettiğim şeydir veletler

    YanıtlaSil
  3. hayko cepkin gibi "böğür"ebiliyosa ne mutlu onaa,sanaa:)

    YanıtlaSil
  4. BiGay,
    evdeki düşünce yazılıya uymuyor hocam

    o gay,
    başlayamadı daha yahu :( aslında severim yolcuğu ama işte böyle şeyler olunca...

    megalomanyak,
    şimdi böğürmek dediysek de hemen yanlış anlaşılmasın. severim haykoyu ama dinlemem orası da ayrı. gecenin köründe çok kötü oluyo ama :(

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.