30 Ocak 2012 Pazartesi

"Dizi Çekiyoz" dediler, geldim! -MİM-

Bi'Gay varmış canı sıkılan. O Gay; Ben De... O'nu mimlemiş sıkıntısı gitmiş. Bi'Gay de beni mimlemiş sağ olsun. 

Aslında hep dizilerde oynamak istemişimdir. Ama bu tipsizliğimde belki bir zombi dizisinde ya da bi dizinin Cadılar Bayramı Özel bölümünde "korkuluk" olarak oynayabilirim.
 
Aşağıdaki gibi kurallar varmış. (Yere ilk ben tükürdüm kurallar benden diye bişey vardı küçükken oyun oynamadan önce denirdi)

1. MİM i pasladığımız blogger bu kurallara uyacak ve MİM inin girişinde de belirtecek +benim yukarda yaptığım gibi MİM i görünce ne düşündüğünü de yazıcak (örn. tee allam nelerle uğraşıyoruz gibi)
2. MİM sadece 3 blogger'a yollanabilecek, daha fazla bloga ulaşması için de ne yapıyoruz okuduğumuz bloglarda bu mim in yollandığını gördüğümüz bloggerlara tekrar yollamıyoruz !
3. Adettendir diyip girişte blogu paslayana teşekkür ediyoruz (dudak hafif bükülür emeennn diye de seslendirmesi yapılır teşekkür esasında da :))
4. Yazılanlar mutlaka -yerli oyuncu- olacak ve illa bir dizi de oynamış olacak dizi adı da yazarsanız pek makbule geçer.
5. ayh ben hepsiyle de yatmak istiyorum amaağğğ diyip kural ihlali yapıp 3 ü aşmıyoruz +2 si ile sadece öpüşme rollerine izin veriliyor olacak sadece 1 si ile sevişme sahnesi çekebileceksiniz (ipnelik diil mi ahahahah)
6. MİM sonunda belirtiyoruz adı geçen ve resmi yayınlanan oyunculara hiç bir şekilde cinsel yönelimi eşcinseldir yaftası yapıştırılmamıştır amaç sadece saf duygulardır :)))
7. MİM sonunda da bir blogger a -SEVİŞME- sahnesinde oynamasını istediğiniz 1 oyuncu hedaye ediyorsunuz.
8. ve en önemlisi bu mimi yazarken hangi MODE da olduğunuz :))
9. YUH artık diyorsunuz ama bu madde isteğe bağlı DİZİNİN ADI ve KONUSU nasıl olurdu :))
eh başlayabiliriz, maddelerin içinden çıkabildi iseniz -lol-
3 ten geriye gidiyoruz :))
Efendim dizi ayağına (hayır feriha bile dizi ayağına kıvanç tatlıtuğ, çağatay ulusoy vs öpüştü yani hıh) beğendiğim oyuncuları ve içimdeki fesat duyguları döküyorum efendim. :))
- Ergen Stayl Mode ON- Halamın Bıyığı Olsa Amcam Olurdu Mode ON- Dizi bahane oyuncular şahane Mode ON

3)
Dizinin Adı: Kaslı kollarına al beni, göbeğinde hoplat beni

Dizinin Konusu: Spor salonunda geçmektedir bu dizi. Cılız vücutlu bir gencin (ben), güzel vücutlu bir gence yavşaması. 

Oyuncu: Furkan Andıç 





Kendinisi Umutsuz Ev Kadınları dizisinde görüp umut dolmuştum. Üstü çıplaktı falan. Gözlüklü biraz şapşal görünse de her türlü gideri var bence. 1990 doğumluymuş of anam of! 

2)
Dizinin Adı: Sesine Hayran Olduğum Mickey Mouse Kafalım

Dizinin Konusu: Liseli bir gencin (ben) edebiyat öğretmenine aşkını anlatmakta olan dizimizde  aşk, entrika, ihanet, kavga, sex sıkça karşımıza çıkmaktadır. 

Oyuncu: Bay J


Ne zaman başladım Bay J'i dinlemeye bilmiyorum ama böyle bi örtmenim olsa yatağa atmak için neler yapmazdım. Abartmıyım belki de bişey yapmazdım ama hayallerimi süslerdi. Sesi karizma ama biraz daha uzun olsa fena olmazdı. Bir de Bay J'nin saçı Mickey'e çok benzemiyor mu?



1)
Dizinin Adı: Gözlerin Bir Mapushane, İçinde Ben Mahkum 

Dizinin Konusu: Ortam karanlıktır ve gencimiz (yine ben) parlayan bir çift göz görür. Ve olaylar birden gelişir. Çok yakında başlayacak olan dizimiz hakkında detaylı bilgi için blogumu takip etmeyi bırakmayın! 

Oyuncu: Fırat Çelik




Şimdi sıra bi blogger'a oyuncu hediye etmekte. 

Dizi manyağı olan Operadaki Kazulet'e Halit Ergenç'i hediye ediyorum. İstediğin kadar kullanabilirsin.



- Ergen Stayl Mode OFF - Halamın Bıyığı Olsa Amcam Olurdu Mode OFF- Dizi bahane oyuncular şahane Mode OFF

Topu benden çıkarır, Operadaki Kazulet, Haplo ve Anlatsam Bi Bok Olmaz'a yolluyorum. 


AY! Mim yazmak ne zor işmiş! Bi'Gay'a da teşekkürlerimi borç bilirim. :)

4 yorum:

  1. fatmagülün nişanlısını beğenmiyorum :) ama ilk çocuk süper ötesi :) evet benim aklıma neden gelmedi ki?

    bu arada süleyman'ı göndermenin bir sebebi var mı onu merak ettim..

    Bunca şeyden sonra seni ancak Süleyman paklar gibi bir gönderme mi var :P

    YanıtlaSil
  2. furkan andıç ahhh ah ben onu yirim basıl benım aklıma gelmedi mim yazarken şuan çok pis fesatlandım

    YanıtlaSil
  3. Patrick tumblr sayfamda sana bir hediye yolladım :))

    YanıtlaSil
  4. bigay,
    kazuşuma ben gönderme falan yapmam. koskoca padişah bile az ona.

    izmirdeki o gay,
    hahah bak nasıl sevindim şimdi :)

    o gay,
    oyş o nasıl bi hediyedir. sabah gerçeğini kapımın önünde bulmak istiyorum. :) teşekkür ettim.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.