11 Ocak 2012 Çarşamba

Çok özlemişim seni SHAMELESS


Kaç gündür diziport'ta Shameless'ın ikinci sezonunun altyazılı gelmesini bekliyorum(yazar burada ingilizcesinin yetersiz olduğunu dile getirir ve kafasını devekuşu gibi kuma gömer).

Bu gece 3'de kalktım. Tabii ki erken yattım. akşam 8 de. Neyse biraz kimya çalıştım. KAhve içtiğimi söylemiyorum bile. Komşunun getirdiği kurabiyelerden yedim. Açtım bilgisayara. Ne var, ne yok diye saf saf dolanırken diziport'ta Shameless sayfasında buldum kendimi direk.

Tekrardan açtım videoyu. Ne göreyim? Altyazı eklenmiş. OMG! Nasıl mutlu oldum anlatamam. Hemen izledim. Çok özlemişim. Spartacus var sırada.


Hemen kısa bi yorumlayayım. Abi erkekler bi kaslanmış falan. Noluyoz? Geçen sezon kış olduğundan gözümüz nelerden mahrum kalmış öyle. Soğuk kış günlerinde içimizi ısıtacağa benziyor. Gözüm Steve'i aramadı desem yalan olur. Olsaydı iyi olurdu.

Kısacası SHAMELESS iyidir.

Ben hala ne diye burda duruyosam. Hadi öptüm. Kimya beni bekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.