25 Ocak 2012 Çarşamba

buraya sadece mutlu çocuk ifadesi gelecek



Dün sevgilimle buluştum. Burger'a hamburger yemeğe gittik. Biraz donuktu başı falan ağrıyomuş. Tamam şimdi ayrılcaz, diye ödüm bokuma karışı verdi. Neyse geçti sonra başının ağrısı. Kalktık Burger'dan azcık yürüdük. Aslında yürümücektik de gidecek yer aradık.

Daha önce fal baktırmaya gittiğimiz bi kafe vardı arkadaşlarla onun oraya götürdüm başka bi yer buluruz belki diye. Neyse bulduk bi yer oturduk. Baştan karşılıklı oturduk, sonra gözüne gelen ışıktan rahatsız olmuş. Yanıma çağırdım. (Ben de nasıl çağırsam diye düşünüyodum karar kara. Teşekkürler Edison!) Sustuk, susmadık, sustuk derken öyle yan yana oturduk. Bir girdiğimizde mekanda sadece bir çift varken sonradan dolmaya başladı.

"Bişey yapıcam ama kızma! Eğ kafanı" dedim, Eğdirdim kafasını, elimi soktum saçının içine birazcık karıştırdım saçını. Bişey diyemedi. Belki kızmıştır. Napıyım yani canım çok istedi. Biraz sevdim okşadım. Öyle işte. Güzel bi gündü. Keşke ayrılmasaydık da hep omzunda uyuya bilseydim.

Bu akşam Zenne'yi izlemeye gidicez. Şimdi filmi mi Sevgilim'i mi izlesem bilemedim. İkisini bi arada götürmeye çalışıcam.

Ben niye hala burdayım ki? Gidip kimya çalışmaya devam ediyim.

Akşam çok huzurlu bi şekilde uyudum.

Gece'nin solistini şu yukardaki şarkının klibinde hiç beğenmedim. CIK CIK CIK!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.