16 Ocak 2012 Pazartesi

öyleyse böyle


Buraya bir şeyler yazmayınca kendimi çok suçlu hissediyorum. Hazır yazılılar bitmiş, çayımı keyifle içiyorken Blog dostumu ziyaret edeyim dedim.

Bi kaç gün bişey yazmayınca kendimi inanılmaz derecede suçlu hissediyorum. Çünkü içimi dökemiyorum, aklımdakileri yazamıyorum ya hepsi beynimde  birikiyormuş gibi oluyor. Bu da bana rahatsızlık veriyor. İyi ki açmışım diyorum blogu. Yoksa kendi iç dünyamda boğulup kalırdım herhalde. 

O Gay'in bi yazısında görmüştüm Queer As Folk'u. Aslında merak etmemiştim diziyi ama dün canım çok sıkıldığı ve fizik yazılıma çalışmak istemediğim için kendime oyalanacak şeyler ararken gözüm QAF'a takıldı. Açtım ilk bölümü. Oha ne göreyim, cennet. Biscolata reklamı gibi. Biraz izledim. Biraz dediğim de 3 bölüm. Vallası çok hoşuma gitti dizi. Sıkılmadım en azından izlerken.

Şu ana kadar beni sıkmayan iki dizi biliyorum. Spartacus ve Shameless. Galiba ben izlediğim dizilerde cinselliği görmek istiyorum. Üstü kapalı sevişmeler bana göre değil. Spartacus ve Shameless'ı bu açıklığından dolayı severim yani. QAF'ta da fazlası var eksiği yok denilebilir. Ki 5 bölüm izledim. 

Brain benim bebeğim yahu. Justin'in de ayrı tatlı. Aslında ben sarışınlardan hoşlanmam pek ama civciv Justin hoşuma gitti. Bilmiyorum aslında Michael de fena değil. (umarım sevgilim bu satırları okumuyordur) 

Ve Sevgilim bu diziyi çok merak ediyormuş. Umarım bir gün beraber izleriz :) Sevgilim demişken bugün küçük bi operasyon geçirdi. Ayağından. Umarım cumartesiye kadar iyileşir ve beraber yürüyebiliriz. 

Başladığım ve sonunu getirmediğim iki film var. James Dean filmi. Aslında James Dean denince bende akan sular durur, o karizması gelir aklıma. Ama filmleri bitiremiyorum bir türlü. Sadece filmleri değil en az 2 aydır elimde olan bi kitap var. Bitirmeliyim şunları. Ve izlemek için indirdiğim 5-6 filmim daha var. Of Allam noluyoz? Ne kadar üşengecim. Ve dinlemem gereken indirdiğim albümleri hiç söylemiyorum bile. Kitabımı bitirdikten sonra okumam gereken bir kitap ve ardından da merak ettiğim bi kitabı okumak istiyorum. Perihan Mağden'in Ali ile Ramazan'ı. Bi'adam'ın sevgili bana verebilirim demişti kitabı. Acaba istesem? Yoksa kendim mi almalıyım bilmiyorum. İstanbul'a gitmeliyim artık çok sıkıldım. 

Ve izlemem gereken en önemli film Zenne gibi duruyor. Filmin konusunu biliyordum az çok ama hiç fragmanını izlememiştim. Geçenlerde izledim. WTF! Beni etkiledi fragman açıkçası.Ve bu filme sevgilimle gidicez galiba. 

Geçen dersane denemem bana göre iyidi ama son olduğum kötüydü. Galiba kendimi saldım. Ders çalışamıyorum. Belki çok geç kaldım. Ama hiç bir şey için geç değil! Biliyorum. Ders çalışmamak için kendime uğraşlar yaratıyorum. Masamı topluyorum, dolabımı düzenliyorum. Hiç olmadı uyuyorum. Çok sıkıcı bir hayatım var.

Dışarda kar yağıyor, ben ise elimde çayım dizimde laptopum blog yazıyorum. Blog yazacağıma yıllığımı yazsam ya! Yıllık demişken yarın yıllık için fotoğraf çekimim var. Hiç sevmem! Saçıma maşamı yaptırsam yoksa doğal mı kalsın hiç kararveremedim. Bigudiye ne dersin sevgili okuyucu? Yıllığımı bilgisayara geçiriyim ufak sansürlerle burda da yayınlıcam. 

Bu yazıyı yazarken Madonna'nın Music albümünü dinliyorum. Ve ne hoşmuş. Bilir misin? Ben Madonna sevmezdim. Ama bir gün Tv'de Madonna'nın bi konserinde insanlar anıra anıra şarkılarına eşlik ettiğini göründe dedim ki "bu karıda bişeyler var demek ki dinlemeliyim ben de" ve seviyorum artık. Farkettim ki eski ROCKER PATRICK'ten geriye hiç bişey kalmamış. Yalan söylemiyeyim dolabımın derinliklerinde iki parça siyah rakçı tişörtlerim var. 

Neyse gençler ben bi albüm daha dinlerken yıllığımı geçireyim. Rolling Stones kulağa hoş geliyor dimi?

4 yorum:

  1. zenne filmine sen ben sevgilin giderik diye düşünmüştüm lan bende

    spartacus'e yeni sardım varya 2 gündür izliyorum ama o adamlar harbi tanrısal birşey beni gerçekten kadın gibi hissetirecek erkekler yaniii:):) allahım şu lucretia hayranım aynı ben:):):)

    istanbulada kar yağmaya başladı :) çok güzel oldu yahu bu aarada gel artık beeeeeee ablan özledi

    YanıtlaSil
  2. Patrick, lafı mı olur? Adresini mail at bana bu hafta yollarım:)

    YanıtlaSil
  3. pistif,
    spartacus tek kelimeyle harikadır. artık 2. sezon başlasın. 10 gün kaldı :)
    cumartesi ordayım. gündüz seninle olabilirim.

    gaddar,
    şimdi bu adamın nesi gaddar yia? pamuk gibi adam.

    YanıtlaSil
  4. ders çalışmak istemediğim günlerim aklıma geldi de daral bastı. hiç kolay diil walla. Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.