4 Ocak 2012 Çarşamba

Bir "COME OUT" macerası ardından

Günlerdir come out yapmak istiyorum arkadaşlarıma ama bi türlü cesaretimi toplayamıyordum. Dün okulda Sevgilim'e mesaj atarken yakın bi kız arkadaşım (hım bu kızdan daha önce SAF diye bahsetmiştim sanırsam. Şimdi "Harley" dicem.) "Patrick, gizli saklı iş çeviriyo gibisin" dedi. Ben de o söze başlamadan hemen telefonu cebime sokuverdim. "yok öyle bişey" diyerek geçiştirdim.

Akşam otururken Sarı'yla kamera açtık msn'den öyle saf saf konuşuyoruz. Bi yandan da Pistis'le konuşuyorum şu açılma konusunu. Bana destek veriyor, üzülmememi söylüyor. Valla çok yardımcı oldu hakkını yiyemem :) Neyse ben Harley'e "sen neden bana bugün öyle dedin?" diye mesaj attım. Gizli saklı mesajlaştığım için olduğunu söyledi. Ben gaza gelip biraz da rahatlamak için açılmayı aklıma koydum. Sarı'ya msnden "yarın okuldan sonra sizinle bi şey konuşcam" dedim. Noldu lan verem misin, dedi. Harley'le Kıvırcık'a da attım mesaj.

Kıvırcık anında aradı. "Noldu ne söylücen, çatlatma adamı. Ne ile ilgili...." bir sürü şey dedikten sonra "büyük bi dedikodu" diyerek geçiştirdim. Bilemezdim ki bunun okulda başıma iş açacağını. Harley ise YGS'ye girmeyeceğimi falan düşünmüş.

Sabah okulda toplandılar çevreme "ne konuşçan? ne konuşçan?" diye başımın etini yediler. İpucu istediler. Yok, söylemedim bişey. Sadece benimle ilgili olduğunu söyledim. Öğle yemeğine Sarı ve Kıvırcık'la gittik orda da ısrar ettiler ama söylemedim en ufak bişey. Hem Harley yoktu hem de kendimi okul çıkışına ayarlamıştım. Okulda bu merakından dolayı iki arkadaşım bana trip attı. Üzülsem de söyleyemem.

Okuldan çıkınca hemen kızlar yanıma geldi. Hala merak ediyorlar falan. Okulda heyecan yoktu bende. Hatta bu merakları hoşuma bile gidiyodu.  Parka gittik oturduk banka. Ben başladım konuşmaya.

Harley'in dün dediğinden girdim konuya. Arkadaşlarımın yanında rahat olmak istediğimden, rahatça mesajlaşmak istediğimden devam ettim. Sevgilimin olduğunu anladılar. Tanıyor muyuz, dediler. Hayır, dedim. Ve o ana geldim. Biseksüel olduğumu itiraf etmeye. Tıkandım kaldım. Hiç bişey çıkmadı ağzımdan. Biraz kekeledim. Ve "ben biselsüelim ve sevgilim de erkek" diyebildim. Direk Sarı'nın yüzüne baktım. Çünkü bu konularda ordakilerden en bilgilisi oydu. Sonra Kıvırcık'a, ardından da Harley'e. Hepsi sustu bi an.

Nasıl anladın? Ne zaman anladın? Sevgilin kim? Nerden tanıştın?...
Bir sürü soru sordular. Hepsini cevapladım. Ama beklediğim bi soruyu sormadılar. "İlişkin oldu mu?". Sorsalardı ne cevap verirdim bilmiyorum. Bu hiç bişeyi değiştirmicek. Sen mutluysan biz de mutluyuz. Dediler.

Benim için üstümden büyük bi yük kalktı. Ordan da sınıfın futbol maçını izlemeye gittik. Sevgilim'le mesajlaşırken Sarıyla şöyle bi konuşma geçti aramızda.

-O'nunla mı mesajlaşıyorsun?
-Evet (gülümsedim)
-Esmer, sarışın?
-Esmer.
-Oyş!
-Face'ten ekleyeyim mi?
-Sonra eklersin.
-Merak ettim, fotoğrafını yollarsın akşama.
-Bilmiyorum bakarız.

Sevgili'me Sarı'nın fotoğraf istediğini söyledim, "önce yüz yüze görsün" dedi. Galiba İstanbul'a gidince sömestre'da Sevgilim'in arkadaşları ve benim arkadaşlarım buluşucaz. Eğlenceye bak sen :)

Üstümden büyük bi yük kalktı. Bakalım önümüzdeki günler neler olacak.

SEVGİLİM, SENİ ÖZLEDİM!

6 yorum:

  1. "Oha!" diyorum öncelikle.
    Sanki bir masal dinler gibi büyülendim. Eh o zaman, yolun açık olsun!

    YanıtlaSil
  2. ben hala comein comein dolaşıyom lan ezik ezik:D
    operadakiezik

    YanıtlaSil
  3. :)) Önce sevgili sonra coming out sırada ne var bakalım :D

    YanıtlaSil
  4. :)) come out denilen olay bağımlılık yapıyor cidden.. :)) ben hızımı alamadım, ailenin bir kısmına açıldık, şimdi gerisi kaldı ama o da mezun olayım ozaman :D

    YanıtlaSil
  5. ben ve ruhum,
    hepimizin yolu açık olsun kardeş :)

    YanıtlaSil
  6. kazulet,
    ay ezik! bi yerden başla artık.

    o gay,
    dünyayı ele geçircem

    haplo,
    ben de istiyorum böyle rahatlık!

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.