23 Ocak 2012 Pazartesi

Ben miyim Fatih'e laf eden, Allah cezamı verdi işte!

Annem Cumartesi Sevgilim'le buluşmama izin vermedi. Her geldiğimde eve girmediğimden şikayetçi. Tamam, dedim evde oturabilirim bi akşam. Pazar günü buluşacaktık. Cumartesi gece yatarken mesaj attım dersaneden sonra eve gidip gitmicek mi diye. İzin alamadığını öğrendim. Tamam dedim sorun yok olur böyle şeyler. Pazartesi
buluşuruz. Pazartesi de dikişleri alıncakmış. Salı günü inşallah buluşucaz.

Cumartesi evde uyudum, akşam da annem uyuz etti beni. Yemek yap dedim köfte patates yapmış. Yemedim tabii. Ama kocaman kestaneli pastanın yarısını tek başıma yedim. O kadar çok sıkıldım ki anlatamam. Pistis'le de pazar buluşmak için anlaştık.

Dün bir arkadaşımın Arap akrabasıyla görüştüm 5 dk. Bişeyler vercekmiş bana götürmem için. Neyse aldım. Bana da bademli hurma getirtmiş. Çok severim :) Neyse sonra biraz AVM turlıyım belki güzel bişeyler bulurum diye attım kendimi benim en sevdiğime. Baktım baktım bi bok bulamadım. Aslında çok güzel şeyler var. Ama yok ben o kadar para veremem lan içim acır. Ama ben ölürsüm mezarım ZARA manzaralı olsun istiyorum. Neyse dondum gezerken eve geldim. Evin sıcak bi yer olduğunu anladım. attım kendimi kanepeye. Pistis'i aradım ya da o aradı bilemiyorum. İşte iptal oldu buluşamıcaz.

Ay nasıl sinirim bozuldu anlatamam. Bir daha elin böğüren çocuğuna bişey demesin. Ne güzel böğürüyordu oysaki, bi Mozart gibiydi sanki böğürüşünde Romeo ile Juliet hayat buluyordu :( Kaç gündür evde takılıyorum yok anam bana göre şey değilmiş. Zaten evimi seven biri değilim. Neyse işte birazdan Pistis'le buluşucaz. Taksim'de Cami'nin önünde. İbadet yapmak gerek arada.

Bunların haricinde kötü giden başka şeyler var. Umarım düzelir. Tanrım, nolur!

4 yorum:

  1. bak perşembeye kar gelecekmiş, beni de araya bi yerlere sıkıştır o güne kadar ona göre

    YanıtlaSil
  2. sanırım hayatı çok önemsememek gerekiyor... bende bunu bir yapabilsem allah'ım yaşamak ne güzel bir şey olacak... ama bende önemsiyorum bir sürü şeyi :( neyse pistis nasıldı?

    YanıtlaSil
  3. kazu,
    çarşamba buluşmak lazım o zaman :S umarım gelebilirim. gelmem lazım artık.

    bigay,
    koy göte gitsin, boşver kaç kere gelcez dünyaya!
    pistis herzamanki iyidi.

    YanıtlaSil
  4. köfte patetes yenmez mi yahu :)))

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.