18 Ocak 2012 Çarşamba

Babe , I'm so sick!

Dün okulda fotoğraf çekimi vardı. Nasıl mı geçti? Bok gibi. Tamam çok yakışıklı değilim ama profesyonel makinalarda daha bi tipsiz çıkıyorum. Zayıflamışım, yanaklarım içeri çökük. Bok gibi fotoğraflarım. Neyse aralarından düzgün iki tane seçebildim. Keşke bi teması olsaydı çekimin. Ne bileyim salak salak pozlar verseydik mesela. Uzay savaşçıları olsaydık fena mı olurdu? Ya da ne bileyim önlük giyseydik. Keşke fikirlerimi dinleyecek bi okulda okusaydım. IŞIĞA BAK! ne lan. Sanki sevgilimden ayrılmışım da bunalıma girmişim otobüsün canımdan dışarısını mı izliyorum. MEZUN OLUYORUM, MEZUN! Oysa ben daha ygs başvurusu sırasında webcam'den müdür yardımcısının çektiği pozun verdiği utancı atlatamamışken... Olacak iş değil!

Sabahtan bitti biz erkeklerin poz verme işi. Çıktık okuldan önce döner yedik ve ordan da çay bahçesine gittik. Bi bölümünü kapamışlar, içeriye soba koymuşlar falan. Hoş olmuş. Çay iç, muhabbet et derken 5 saat falan geçmiş. Sonra eve geldim işte.

Gece bi ara uyandım. Sanki elektrik çarpmış gibi titriyorum. Donuyodum resmen. Evde soba sönmüş buz gibiydi. Neyse çektim battaneyemi, yorganımı yattım tekrar biraz ısınıp. Sabah yataktan kalkacak halim yoktu. Öğlene kadar yarı uyanık yarı uyur yattım. Kalmak istiyorum ama kalkamıyorum. Bütün kaslarımda bir ağrı var. Kolumu kıpırdatamıyorum. Bacağımı kaldıramıyorum. Öyle kötü bi durumdaydım.

Kalktım bi dilim ekmek yedim. Anneannem ıhlamur demledi, onu içtim. Sonra soğuk algınlığı hapı içip yattım. Terlemişim bi güzel. Üstümü falan değiştirdim. Yemeğimi yedim sonra. Açtım bilgisayarımı 5 bölüm QAF izledim. Shameless'in ikinci bölümü de düşmüş internete ama sadece  1. partını izleyebildim. Bütün gün dizi izlemekten midem bulandı.

Hala üşüyorum. Çok fena üşütmüşüm dün kendimi herhalde.

6 yorum:

  1. aman gece üşüyorum falan diyip sobayı yakmayın ya da kömür atmayın falan. +soğuk odada yatması daha tatlıdır aslında uykusu güzeldir yorganın altında gece üstünden mi attın naptın yorganı :)

    geçmiş olsun

    +o webcamle çekilen foto olayı ahaha ben de kpss de yaşamıştım bu ne lan demiştim resmen

    YanıtlaSil
  2. o gay,
    hem yorgan hem battaniyele yatıyorum. baştan ev sıcak olduğundan battaniyeyi atıyorum yere sonra da yorganla üşüyorum

    teşekkür ederim. geçti bitti nerdeyse

    webcamler fotoğraf çekilmek için kullanılmasın!

    YanıtlaSil
  3. kazu,
    teşekkür ederim canım.
    bi ara online ol da iki lafın belini kıralım

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.