27 Ocak 2012 Cuma

Artık Biliyorum

Bir gün
-seni seviyorum
Öteki gün
-emin değilim
Bir başka gün de
-5 saat konuştuğum insana aşık olamam
Ama hepsinden önce söylediği bişey var
-seni üzmek istemiyorum

Hepsini birleştirince kesin bi yargıya ulaşamadım ben.
Acaba bunların ana fikri neydi?
Tamam, sevmeyebilirsin.
E, neden o zaman "seviyorum" diyorsun?
Elini tutmama, saçını okşamama izin veriyorsun.
Omzunda yatmama bile izin veriyorsun ama akşam olunca ne oluyor?
5 saat konuşmadık ki sadece.
12 ağustostan beri mailleşiyoruz.
Benim yaptığım tek şey yazışmalardan çıkardığım adam profiliyle, kendisini gördükten sonra çıkan profilini birleştirmek oldu.
Sonuç: Aşık oldum.
Belki olmamalıydım.
Ben, yaşıtım birinden hoşlanmayı geç, yan gözle bile bakmazken aşık oldum ya!
Beraber hayaller kurduk; aynı ev, yemek yapma, sex, kedi, köpek.
Dediğim gibi bi gün huzurlu mutlu yatıyorsam öteki gün mutluluğumdan eser kalmıyodu.
Yine aklıma "beni sevmiyor mu?" sorusu geliyor.
Ne kadar önemsizmiş gibi göstersem de benim için önümüzdeki 2 ay çok önemli.
YGS'e tam gaz çalışmam lazım.
Ve ben aklımda bu sorular varken yapamam ki.
Bi karar vermesini istedim.
Verdi.
Arkadaş olmak istedi.
Olamam, dedim.
En azından O'na karşı hislerim bitene kadar.
Ama bazı şeyleri de O'nun sayesinde başardım. Arkadaşlarıma açılmak gibi.

Bekarlar kervanına hoş buldum!
Beni de alın aranıza.
Kazu'nun da dediği gibi.
Önümüzdeki maçlara bakızcaz!
Ama ben maç izlemekten sıkılırım.
Direkt futbolculara baksam?

6 yorum:

  1. ayh şapşal popişcannnn,
    kıyamam ulan.

    güzel anılarının anıların yaratım sürecinde bizzat bulunan kişiler tarafından bile kirletilmesine izin verme.

    için hep çok rahat olcak.
    garantisi ömür boyu benden. ;)

    ayrıca sınav yaklaştı be çocuk.
    ebevyncilik oynamaktan nefret ederim ama kanalize olman gereken baska seyler sanki.

    londraya gidip aynı baksırdan alıcas unutma;)
    mucx

    YanıtlaSil
  2. oy oy oy :/ :( çok üzüldüm patrick.

    YanıtlaSil
  3. bisexie,
    beni yorma al getir sen

    adsız,
    üzülecek bişey yok. hayat devam ediyor. SHOW MUST GO ON!

    ruh,
    kanka bloga girmişsin hayrola uzun aradan sonra?

    o gay,
    :( :)

    kaldırım,
    alla alla ya. ayrıldık işte. dünya yıkılmadı.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.