6 Aralık 2011 Salı

Ya sonra?



Ozan: slm
Patrick: Selam
Ozan: foton yok mdr?
Patrick: malesef ki yok
Ozan: neden göstermek istemiyo msn?
Patrick: Sevmiyorum sanal aalemde fotoğraf kullanmayı
Ozan: bana mesaj atabilirsin görmek isterim
Patrick: Daha sonra?
Ozan: neden sonra :S
Patrick: daha ortada bişey yokken neden göndereyim. buluşacağımız zaman elbette gönderirim
Ozan: buluşmak gibi bi niyetin varsa elbet yollarsın
Patrick: sen bilirsin ama şimdi yollamıcam
Ozan: hayaletle konuşuyor gibi hissediyorum bye

dedi ve sildi. Kaldım bi an. Ne oluyoruz?! Ne ara ekledim ben bunu ne ara konuştuk da ne ara sildi! Sinirim acayip bozuldu. Gerizekalılık yapıp çocuğu ellerimle kaçırdım. Başım ağrıdı. Sözde ders çalışacaktım dün akşam ama olmadı işte.

Sağ olsun bazı arkadaşlarbana "korkaksın" diyerek kendime getirdi. Ve cesaretimi toplayıp tekrardan mesaj attım Ozan'a.




Patrick: Benim kim olduğumu biliyor musun? İki yaz önce ***'dan buluştuğun çocuğum, Patrick. Ve seni özlediğim için ekledim.
Ozan: Hani şu ***'de okuyan?
Patrick: evet
Ozan: Obaaa çok sevindim napıyorsun? yemin ederim ki aklımdan geçiyordun hep. napıyosun, ne ediyorsun, nelerdesin bakalım?
Patrick: dediğim gibi okul dersane yorucu ***'deyim.
Ozan: nasıl oldun 2 senedir görüşmüyoruz :)
Patrick: evet benim salaklığımdan kaynaklanıyor. aslında bu hesabını 7-8 aydır biliyorum ama ekleyemedim bi türlü. seninle irtibatı da salakça bir nedenden dolayı kestim. ergence davranışlarımdı.
Ozan: neden kestin konuşmayı benimle?
Patrick: bilmiyorum aslında öyle esti bir anda. bi açıklaması yok dediğim gibi salaklığım.
Ozan: peki benden sonra oldun mu birileriyle?
Patrick: 1-2 kişiyle oldum
Ozan: benim yerimi tuttular mı peki?
Patrick: sonuçta özlediğim kişi sensin. 
Ne güzel gidiyormuş dimi konuşmamız? Ya "Benden başka birileriyle oldun mu? Benim yerimi tutular mı peki?" sorularını sorana kadar herşey güzeldi. Bi an yine soğudum ondan. Nasıl sorulardır bunlar ya? Ben özlemişim onu eklemişim onun sorduğu şeye bak. Ego tatmininden başka birşey değil. Tamam bana "ben de seni çok özledim" demesini beklemiyordum ama bunu demesini hiç ama hiç beklemiyordum. Birşey demesini bekledim saatlerce ama beyefendimiz cevap vermedi ben de direk yattım. Bugün okuldan gelince bilgisayarı açınca gördüm ki sabah bana "günaydın" diye mesaj atmış. Ben de "iyi akşamlar" dedim. O kadar.

Boşuna özlediğimi fark ettim. Ama aklımda soru kalmadığı için mutluyum.

O'nu Bu'nu boşverin de canım çok İŞKEMBE ÇORBASI istiyor. Hadi işkembeciye gidelim!

7 yorum:

  1. patrickcim af edersin ama bu herif aşk vs duygular taşımayan öküzzz sadece seni düşündüğünde sex gelmiş aklına baksana meleğim ya :((((( bunuda fark etmen çok güzel birşey hatta mutlu olman ama artık mesajlarına cevap bile atma bencee

    ulan işkembeeee üfffffff beeeeeeeeee geberticem lan seni:)
    memem şişti lan

    YanıtlaSil
  2. işkembe seven kız, en sevdiğim kız tipi :)

    YanıtlaSil
  3. yazıyı okurken başta dur bakalım ne olacak dedim sonra o sildi sen cesaretini toplayıp ona açıldın "oha dedim cesarete bak helal" sonra 2. görüşme yazınızı okurken senin de dikkatini çektiğin yere geldiğimde ben de aynı senin hissettiklerini hissettim hatta senin dediklerini okumadan

    ne demek yahu; benim yerimi tuttular mı?

    hey allam...

    neyse en sevdiğin kız tipinden sonra en sevmediğin gay tipi gelsin madem :))

    işkembe sevmem,paça sevmem, kelle sevmem, kokoreç sevmem kısacası sakatat sevmem :)

    YanıtlaSil
  4. walla helal sana! işte bu!
    ben bile yapamam yaptığını.
    alnından öptüm!
    (daha aşağılara inmeden bloguma gel ödülünü kap)

    YanıtlaSil
  5. ya sanırım bu net olaylarında, herkes bir yerden sonra duygusuzlaşıyor.. o tabi direk ego tatminine gitmiş. belli bir zaman sonra anlıyorsun ki insanlar geldikleri gibi gidiyor, kayboluyorlar. önemsememeye başlıyorsun ardından :)

    YanıtlaSil
  6. operadakigazcı,
    aşağılara da inebilirdin hiç sorun değildi ama sen kaybettin.

    haplo,
    giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir... aslında haber vermeden ondan uzaklaştığım için vicdan azabı duyuyırdum şimdi ise canı cehenneme!

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.