24 Aralık 2011 Cumartesi

Tanrı benimle t*şak geçiyor!


2 gündür o kadar uykusuzdum ki -aslında uykusuz da değildim ama uykum vardı işte- dün akşam dayanmayıp 9'da yattım tavuklarla beraber. Ve ne olmuş dersiniz? Kar yağmış! Tanrım, sevgili Patrick kuluna yapılacak şey mi bu? Bana uyuz olabilirsin ama o karı görmeye hakkım vardı, diye düşünüyorum. O kadar uyuz oldum ki herkes kar yağdığından bahsediyo bense ağzımın suları toplayarak onları dinliyorum. Uzun zamandır kar yapmasını bekliyorum. Bu sabah etrafta kar yoktu etrafta ama etraftaki tepeler bembeyaz, ne olur kar yağsın.

Resmen çıldırdım! Bir de sevgilimi özledim.
Neyse kar yapmasını geçtim. Bu sabah dersaneye giderken cüzdanımı bulamadım. Evin içinde dört döndüm resmen. Yok, anam yok! Banyoya kirli sepetine baktım belki okul pantolonumla beraber oraya atmışımdır diye, ama orda da yok. "İçindeki parayı geç kartlarım gitti" ayağına yatamıcam. Bu akşam arkadaşın doğum gününe gitme planları iptal olacak diye çok üzüldüm.

Anneannnemden para alıp bindim otobüse. Dersanenin önünden geçene bincektim ama ondan önce başka otobüs geldiği için ona bindim. Sonra kendimi de dersanenin önünden geçecek olarak inandırmışım ki kendime geldiğimde inmem gereken yeri unutup başka yerde indim. Neyse yolum daha da uzamış oldu. E, şimdi ne oldu derseniz? Beremi otobüste unutmuşum!!! Hem de o bereyi bana 8. sınıftaki matematik öğretmenim yıl başı hediyesi olarak almıştı!!! Çok severdim. Yeşilli turunculu bişeydi. Gitti en sevdiğim berem ve artık beresizim. Kepçe kulaklarım donuyor.

Üst üste 3 olay geçirince bugün ölmezsem bi daha ölmem diye düşünüyorum. Neyse ki eve gelince cüzdanımı masanın üstünde görünce sıkıntılarımın birinden kurtulmuş oldum.

Dersaneden çıkınca Sevgilim'i arıcaktım ama yanımda arkadaşlarım da olduğu için arayamadım :( Sms paketi de bitmiş. Daha doğrusu Turkcell bi bokluk yapmış ama daha anlayamadık. Eve gelince ilk tenefüs arasına denk getirip 2 dk konuşabildim. Sesini duymak yetiyor. Sevgilim'i çok seviyorum. Ama beni üzüyor. Yağmurda yürüyüp ıslanıyor, sonra da hasta olcak.

Acaba bu akşam doğum günü partisine giderken ne giysem? Onu geçtim ben daha valizimi yerleştirmedim, anneannem ağzıma sıçacak. Hadi artık okullar bitse de bi rahata kavuşsam.

5 yorum:

  1. bindiğin dolmuş hattındaki şoförlerden birisine sorabilirsin bereni dolmuş durağına bere getiren şoförünüz oldu mu diye :)

    YanıtlaSil
  2. sordum yerde bi tane bere geziniyodu çamur olmuş sonra çöpe attık dedi

    YanıtlaSil
  3. hep bu morphe pezevengi yüzünden anam bu ara birine birşeymi yaptın:)

    göte geldi aşkımız ikimizde şaşkınız

    YanıtlaSil
  4. serhat'ın bir gününü okur gibi hissetim kendimi :D bazen aksilikler üst üste gelir, çok canını sıkma.. gidenin yerine yenisi gelir..

    YanıtlaSil
  5. pistis,
    bilmiyorum ki. ben masum insan kime ne yaparıım?

    bi'gay,
    gşden giştmiştir gittiğin gün bitmiştir brn gidrni değil giden beni kaybetmiştir.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.